hvad kan jeg egentlig regne med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2014

vsimonev

hej.,

- sagen er det, at jeg har gået og ventet på min mens lige for tiden, men der er ikke spor af den.. Jeg er 11 dage over tid men tog en negativ test for to dage siden.. Hvis den skulle være positiv ville jeg ca være 5+6 i dag., så kan ikke helt se hvad dette ender med.. Har haft ømme nippels i ca 3-4 dage nu og de sidste 2-3 dage har jeg haft lidt ubehag i underlivet.. Min kæreste og jeg fandt sammen den 4/8-14 og vil ikke forhaste noget med ham og da slet ikke et barn endnu., derfor går jeg lidt med en forventning om mens.. Burde jeg tage en test mere ? Er ved at være på bar bund :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

4kløver

Jeg ville ringe til lægen og få en tid. 

Anmeld

24. august 2014

vsimonev

4kløver skriver:

Jeg ville ringe til lægen og få en tid. 

Nogen idé om hvad det kan skyldes? :/

Anmeld

24. august 2014

Hullabullabulla

vsimonev skriver:

hej.,

- sagen er det, at jeg har gået og ventet på min mens lige for tiden, men der er ikke spor af den.. Jeg er 11 dage over tid men tog en negativ test for to dage siden.. Hvis den skulle være positiv ville jeg ca være 5+6 i dag., så kan ikke helt se hvad dette ender med.. Har haft ømme nippels i ca 3-4 dage nu og de sidste 2-3 dage har jeg haft lidt ubehag i underlivet.. Min kæreste og jeg fandt sammen den 4/8-14 og vil ikke forhaste noget med ham og da slet ikke et barn endnu., derfor går jeg lidt med en forventning om mens.. Burde jeg tage en test mere ? Er ved at være på bar bund :/

Hvis du er "nervøs" for om du er gravid kan du godt udskyde mens. Prøv med lidt fysisk aktivitet, løb, sex mv, det kan nogle gange sætte gang i det

Anmeld

24. august 2014

vsimonev

KBN88 skriver:

Hvis du er "nervøs" for om du er gravid kan du godt udskyde mens. Prøv med lidt fysisk aktivitet, løb, sex mv, det kan nogle gange sætte gang i det

Var ikke nærvøs før jeg så det var rimelig mange dage., "det skal nok komme, det er bare forsinket".. Er ikke som sådan nærvøs, vil bare godt vide hvorfor jeg ikke har fået det.. Plejer også at sætte det igang ved sex.. Som sagt så er vores forhold nyt, så det er jo ikke det som mangler.. Men intet kommer :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.