Jeg sidder lige og har det en anelse skidt med at have afleveret William i dag. Vi blev ringet op i morges at dp'ens egen søn var syg (feber og influenza), men at hans far er hjemme, så dp var i arbejde og ville tage imod de børn der havde lyst. Men at de ellers ville stille gæstedp til rådighed.
I dag var første gang siden den første (mislykkede) dag William skulle sove der - og vi har altså kun mandag tilbage før det bliver alvor - så jeg tænkte: drengens far er der til at tage ham, og hvis William skal smittes, er han sikkert allerede blevet det - de befinder sig jo i samme luftlag, de to - altså gulvhøjde... Det ville være så ærgeligt at de fremskridt vi har opnået de sidste par dage bliver ødelagt ved at William skulle være hjemme i hele 3 dage - og så kun en dag til at "øve putning" i.
Men så nager samvittigheden: udsætter jeg min lille dreng for unødvendig smitte bare fordi jeg så gerne vil have det kører inden jeg skal på job??? Hvad er man SÅ lige for en mor??
Nå, men det går ellers godt - en anden dp, der var på besøg i går, havde sagt det var utroligt, at William kun havde været der to dage. Det går jeg ud fra betyder han er faldet godt til. Men jeg er meget spændt på det der putning. Det bliver HELDIGVIS ikke i en kold pose - hun tager den med ind hver gang- vi har fundet nogle karabinhager, der er meget nemmere at åbne og lukke. Men hvis man ikke rammer det rigtige tidspunkt, så skal han altså tit lige rokkes lidt og synges for - det har jeg ikke helt fået vænnet ham af med. Nu ser vi.
Mette, der hader når tlf ringer kl 6.30
Anmeld