32+3 baby alt for aktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. august 2014

Vivienne

Kære kvinder,

Har nu i den sidste uges tid haft en meget urolig baby i maven. Jeg kan mærke ham en smule hele tiden, men så kommer de der langvarige (kan vare i en times tid) kraftige spark og bevægelser og jeg er bange for at han ikke kan finde en god stilling derinde og at han ikke har det så godt  

Har også på fornemmelsen at han ikke helt holder ud at være derinde helt til terminen. 

Har I haft lignende oplevelser? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Emisoph

Kære kvinder,

Har nu i den sidste uges tid haft en meget urolig baby i maven. Jeg kan mærke ham en smule hele tiden, men så kommer de der langvarige (kan vare i en times tid) kraftige spark og bevægelser og jeg er bange for at han ikke kan finde en god stilling derinde og at han ikke har det så godt  

Har også på fornemmelsen at han ikke helt holder ud at være derinde helt til terminen. 

Nogle babyer er bare mere aktive end andre

Har hørt utrolig meget de sidste måneder (er 40+1 i dag), at det er normalt at baby er mindre aktiv pg. pladsmangel osv. efterhånden, men sjældent nævnes det, at de sagtens kan fortsætte deres - høje - aktivitetsniveau uden problem

Snakkede med min jm om det ved 36+ og hun beroligede med, at langvarige mosleperioder var helt normale, ligeså vel som at søvnperioderne for dem også bliver længere

Anmeld

24. august 2014

Christine

Vivienne skriver:

Kære kvinder,

Ja min ældste var også meget vild!

Men jeg tror du skal se det som at han bare træner sig stærk, jeg tror bestemt ikke det er et dårligt tegn 

Anmeld

26. august 2014

Vivienne

Tak I skønne kvinder - I har beroliget mig lidt.

Der er stadig gang i ham... Han ender nok med at være en fodboldspiller eller boxer  

Anmeld

26. august 2014

LinLin

Jeg har også en meget aktiv lillesøster i maven! Mindes ikke drengene var så aktive
Er ved at få pip indimellem, men jeg tror bestemt ikke det er et tegn på noget dårligt

Anmeld

26. august 2014

Kay

Os her skrev endda en tråd om det sidste uge og nøj hvor bliver jeg øm og træt i maven

Anmeld

28. august 2014

Vivienne

Hej piger

Fik kontaktet lægen, da jeg blev mere og mere bekymret. Hun beroligede mig med, at jeg kun skal bekymre mig hvis jeg ikke mærker ham og at det er meget normalt at han er meget aktiv. 

Syns lige I sku vide det - jer der også er bekymrede  

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.