Bekymret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja jeg er altså en smule bekymret for min datter på 7 uger. 

Hun spiser utroligt lidt. Maks 100 ml pr måltid. Hun vågnede kl 3 og tog 100 ml, og vågnede igen kl 7 men spiste kun 30 ml!!! 1,5 time senere tog hun 40 mere. Siden har hun ikke spist før her for 5 minutter siden hvor hun tog 60 ml.

Hun er også utroligt træt, men har svært ved at falde i søvn. Når hun så sover så går der 5-10 minutter så vågner hun lidt op igen og brokker sig for så at sove videre. Der er ingen forskel på om hun ligger hos mig eller i liften. 

Det skal måske siges at vi var indlagt fra tirsdag til torsdag netop fordi hun ikke rigtig ville spise, og græd utroligt meget. Men der begyndte hun egentlig at spise rigtig godt igen og tog 150 ml, som hun bør, og gerne lidt mere også.

Jeg er lidt i vildrede, aner ikke hvordan jeg skal gribe det an. Har tænkt mig at tage hende med til lægen imorgen hvis det bliver ved på denne måde, men har nok også brug for andres syn på sagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Ja jeg er altså en smule bekymret for min datter på 7 uger. 

Hun spiser utroligt lidt. Maks 100 ml pr måltid. Hun vågnede kl 3 og tog 100 ml, og vågnede igen kl 7 men spiste kun 30 ml!!! 1,5 time senere tog hun 40 mere. Siden har hun ikke spist før her for 5 minutter siden hvor hun tog 60 ml.

Hun er også utroligt træt, men har svært ved at falde i søvn. Når hun så sover så går der 5-10 minutter så vågner hun lidt op igen og brokker sig for så at sove videre. Der er ingen forskel på om hun ligger hos mig eller i liften. 

Det skal måske siges at vi var indlagt fra tirsdag til torsdag netop fordi hun ikke rigtig ville spise, og græd utroligt meget. Men der begyndte hun egentlig at spise rigtig godt igen og tog 150 ml, som hun bør, og gerne lidt mere også.

Jeg er lidt i vildrede, aner ikke hvordan jeg skal gribe det an. Har tænkt mig at tage hende med til lægen imorgen hvis det bliver ved på denne måde, men har nok også brug for andres syn på sagen?

Tigerspring? 

Det andet tigerspring skulle komme heromkring 8uger

Tegn på at din baby er i 2. metale spring:

• Hyppig gråd
• Baby vil oftere beskæftiges
• Baby vil ligge ved brystet, men spiser ikke(flaske i dit tilfælde)

Anmeld

24. august 2014

MamaGulloev

Yurie skriver:

Tigerspring? 

Det andet tigerspring skulle komme heromkring 8uger

Tegn på at din baby er i 2. metale spring:

• Hyppig gråd
• Baby vil oftere beskæftiges
• Baby vil ligge ved brystet, men spiser ikke(flaske i dit tilfælde)

Tjo måske. Bortset fra det med beskæftigelse, hun vil hellere sove.

Anmeld

24. august 2014

modesty

Hvordan er det med kontakten? Har hun fin øjenkontakt, bliver hun stimuleret nok? Hvad siger SP?

Anmeld

24. august 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Der er jo nogle babyer der sover rigtig meget(som i næsten hele dagen), det kan være du har fået sådan en baby. 

men også som modesty siger, hvordan er hun med kontakt? Er hun ellers glad, når hun er vågen? 

Anmeld

24. august 2014

Ciss

Jeg ville få hende vejet i morgen. Når de er så små er det bedre at følge lidt ekstra med. Det virker jo, som om der er noget, som generer hende, men det er så vanskeligt at vide med de små, hvad det kan være.

Anmeld

24. august 2014

MamaGulloev

modesty skriver:

Hvordan er det med kontakten? Har hun fin øjenkontakt, bliver hun stimuleret nok? Hvad siger SP?

Normal har hun rigtig fin øjenkontakt, er altid blevet rost meget for det. Hun har bare ikke været vågen sammenhængende mere end en time idag. Normalt har vi 2-3 timer om morgenen hvor hun er vågen og vi snakker og leger. Idag er hun bare ked når hun er vågen (bortset fra måske 20 minutter hvor hun var glad og tilfreds).

Har ikke snakket med sp. Vagt telefonen åbner også først kl 17.

Anmeld

24. august 2014

MamaGulloev

Yurie skriver:

Der er jo nogle babyer der sover rigtig meget(som i næsten hele dagen), det kan være du har fået sådan en baby. 

men også som modesty siger, hvordan er hun med kontakt? Er hun ellers glad, når hun er vågen? 

Det er jo bare når hun ikke plejer at sove helt så meget.

Som jeg skrev til modesty så har hun været ked når hun har været vågen. bortset fra ca 20 minutter hvor hun har været glad og tilfreds.

Anmeld

24. august 2014

MamaGulloev

Ciss skriver:

Jeg ville få hende vejet i morgen. Når de er så små er det bedre at følge lidt ekstra med. Det virker jo, som om der er noget, som generer hende, men det er så vanskeligt at vide med de små, hvad det kan være.

Nej det er ikke nemt at finde ud af. :/

Anmeld

24. august 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Det er jo bare når hun ikke plejer at sove helt så meget.

Som jeg skrev til modesty så har hun været ked når hun har været vågen. bortset fra ca 20 minutter hvor hun har været glad og tilfreds.

børn kan godt sove forskelligt, lige pludselig sover de meget og så sover de lidt. Ligesom de nogen gange bare ikke vil spise noget.

Men få hende vejet og ser om hun har tabt sig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.