Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken vugge har I?
Gerne billede eller link
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Hvilken vugge har I? Gerne billede eller link Tak
Det er ikke en vugge, men moses basket, men den er super god..
http://www.swishlily.com.au/pimages/baby%20baby/moses%20basket%20with%20stand%20seed%20organic%20the%20pod.gif
Havde denne til den første
og regner med at bruge den til nr 3 også
den kan også vugges fra side til side
Til storesøster havde vi ingen hvilke jeg fortrød meget.. til. lillesøster har vi købt en Leander hænge vugge brugt
Vi har fået en Leander vugge
Vi havde en Leander vugge som vi aldrig brugte, og endte med at sælge for det samme som vi havde købt den for (brugt, på dba).
Vi har slet ikke brugt vugge, men derimod blot stillet liften op i tremmesengen. Den er dog blevet pensioneret, da han blev 3 1/2 mdr, så nu sover han bare i sin tremmeseng
En vugge der er gået gennem generation siden min mormor fødte min mor og hendes brødre. Alle børn, børnebørn og oldebørn har ligget der og alle navne er skrevet i blondekanten
Jeg havde en familievugge i flet, men fortrød nu lidt alligevel for nu står den bare og fylder, brugte den i en måned
Mami skriver: Havde denne til den første og regner med at bruge den til nr 3 også den kan også vugges fra side til side
Det er også den vi har.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128