SA - altid smetefuldt? Bløøøøder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2014

Linkae

Hej piger

Jeg er idag 4+3.. Igår bekymre jeg meget svagt at bløde lidt tråde i udflåd. Forsvandt og idag bløder jeg mere vanligt rødt. Er så nervøs men har ikke som sådan smerter udover lidt menssmerter/ligament.

Nogle som har prøvet lignende? 

Var var ved lægen igår og fik taget blodprøve for hcg får svar mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

ønskebørn74

Linkae skriver:

Hej piger

Jeg er idag 4+3.. Igår bekymre jeg meget svagt at bløde lidt tråde i udflåd. Forsvandt og idag bløder jeg mere vanligt rødt. Er så nervøs men har ikke som sådan smerter udover lidt menssmerter/ligament.

Nogle som har prøvet lignende? 

Var var ved lægen igår og fik taget blodprøve for hcg får svar mandag. 

Hvordan går det? Krammer 

Anmeld

23. august 2014

Linkae

ønskebørn74 skriver:

Hvordan går det? Krammer 

Bløder stadig frisk blod  

Er bange for om det er en SA

Anmeld

24. august 2014

Kay

Min sa gjorde først ondt over et døgn efter jeg startede med at bløde... jeg var mellem 7 og 8 uger hende (vides ikke helt så grund af pco) 

Jeg fik afvide at jo "kortere" man er hende des færre smerter 

Hvis det er en sa, skal du huske at det er fordi det ikke ville blive til en levedygtig baby hvis den blev der inde og så er det trods alt bedre at det sker så tidligt at det ikke giver store smerter, og at kroppen selv klare det, i stedet for at skulle igennem alt det Det kan føre til...

En ringe trøst når man står i det, men det hjalp mig videre efter min sa at min krop lige netop fungerede helt normalt og naturligt

Anmeld

24. august 2014

Carina:-)

Her har jeg aborteret flere gange og det var kun den i uge 12 der gav lidt smerter/sammentrækninger - de andre var kun blod der viste at det ikke gik som det skulle. 

Anmeld

25. august 2014

Linkae

Har idag fået svar på HCG prøven fra i fredags som blot var på 11... Så al tonalt tyder det på en SA 

Har ar fået taget en ny prøve idag for at se om den falder, men det tænker jeg nu jeg bløder og den blot var 11 i fredags. 

Tak til jer som har været søde at svare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.