Fødsels samtale i hjørring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2014

Anonym trådstarter

Hej skønne mødre <3
Er der nogle af jer der har været til fødsels samtale i Hjørring?
Jeg skal på fredag, fordi jeg er hunderæd for fødslen (jeg er ikke første gangs fødende).
Fødsels samtaler fra andre sygehus er selvf også velkommen, ønsker blot råd og vejledning!

- Ved i hvordan sådan en samtale forgår?
- Hvad skal jeg forvente?
- Skal jeg have planlagt noget?
- Lytter de til mine ønsker?
- Hvad har jeg RET til at forlange?
osvosv - kom gerne med jeres råd, og evt hvad det er godt at forbrede til sådan en samtale .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

AnnaK89

Sådan angående hvad du kan "forlange", så afhænger det vist lidt af hvilken slags fødsel du håber på? Altså om det er ks eller en alm fødsel, men hvor du håber på igangsættelse?

Jeg skal selv til fødselssamtale i Hjørring den 2/9.

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Sådan angående hvad du kan "forlange", så afhænger det vist lidt af hvilken slags fødsel du håber på? Altså om det er ks eller en alm fødsel, men hvor du håber på igangsættelse?

Jeg skal selv til fødselssamtale i Hjørring den 2/9.

Jeg vil gerne have KS, ellers vil jeg gerne sættes igang engang i uge 38, så jeg har en mulighed for at forbrede mig mentalt, og psykisk på det.
Jeg kan simpelthen ikke overskue at det bare går igang - og i forvejen har jeg stor angst for at føde

Anmeld

23. august 2014

AnnaK89

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have KS, ellers vil jeg gerne sættes igang engang i uge 38, så jeg har en mulighed for at forbrede mig mentalt, og psykisk på det.
Jeg kan simpelthen ikke overskue at det bare går igang - og i forvejen har jeg stor angst for at føde

Umiddelbart så tror jeg at du har størst "held" med ks, frem for at blive sat igang, når der ikke rigtig er en medicinsk grund. Og så når du har født før. Var det almindelig fødsel/fødsler?

Men jeg ville da klart høre om mulighederne for både det ene og det andet. Det kan jo være, at du er heldig, at få det du ønsker allermest.

Har du snakket med din jordemoder om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.