halsbrand vs. ondt i halsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2014

Anonym trådstarter

Det er bare en dårlig kombination  Når jeg har ondt i halsen, får jeg en masse slim i halsen - tager så et bolche for at lindre irritation - og får så halsbrand.... Nøj hvor træls... Nå, skulle lige ud med det - gode råd modtages gerne til lindring....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det er bare en dårlig kombination  Når jeg har ondt i halsen, får jeg en masse slim i halsen - tager så et bolche for at lindre irritation - og får så halsbrand.... Nøj hvor træls... Nå, skulle lige ud med det - gode råd modtages gerne til lindring....

the med lidt honning i 

Anmeld

23. august 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Alminox til halsbranden 

Anmeld

23. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Balancid til halsbranden er guld værd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.