Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til nf scanning i går var faktisk rigtig nervøs inde jeg kom ind , men da jeg så kom ind viste hun min den mest perfekt baby der hoppede rundt og drak
den lille nusser har jeg lavet altså sammen med faren
Fik rigtig fine tal 1.19283 det var bare en rigtig dejlig oplevelse og glæder mig allerede til kønsscanning i næste uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise-Nicki-buddi skriver: Var til nf scanning i går var faktisk rigtig nervøs inde jeg kom ind , men da jeg så kom ind viste hun min den mest perfekt baby der hoppede rundt og drak den lille nusser har jeg lavet altså sammen med faren Fik rigtig fine tal 1.19283 det var bare en rigtig dejlig oplevelse og glæder mig allerede til kønsscanning i næste uge
Det er jeg os
Vi skal op på gl Køge landevej Tri Huu Nguyen (Gynækologisk og skanningsklinik Hvidovre)
var os der oppe jeg fik min termins dato
så nu på det gerne blive torsdag
Hvornår skal i til kønsscanning .?
Louise-Nicki-buddi skriver: Hvornår skal i til kønsscanning .?
Nadia&Daniel skriver: Har ikke fået booket tid endnu Baby har haft hikke 4 gange i dag (er også begyndt at mærke bobler - det mærker man før spark)
Har ikke fået booket tid endnu Baby har haft hikke 4 gange i dag (er også begyndt at mærke bobler - det mærker man før spark)
Så må i komme i gang Og få bestilt tid man kan jo allerede se det i næste uge
Jeg er os bare en utålmodigt type
Eeej kan man allerede mærke det ??? Eller er det for fordi det er din nummer to baby
Glæder mig så meget til at mærke de fanatiske ting
Louise-Nicki-buddi skriver: Så må i komme i gang Og få bestilt tid man kan jo allerede se det i næste uge Jeg er os bare en utålmodigt type Eeej kan man allerede mærke det ??? Eller er det for fordi det er din nummer to baby Glæder mig så meget til at mærke de fanatiske ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128