Barnevognskæde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
5 svar
6 synes godt om
22. august 2014

Frk_Louise

Så blev jeg også færdig med barnevognskæden, så vores lille prinsesse har noget at kigge på, når hun ligger i barnevognen og hygger sig 

Nu er jeg også løbet tør for ideer til ting, jeg kan lave selv.. Ihvertfald realistiske ideer  Har lavet en uro. Og så har jeg planer om selv at sy sengetøj og måske gardiner..

Er der nogen, der har nogle andre forslag? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fine!

Sutsnore og måske et lille pachwork tæppe. Vh stine

Anmeld

22. august 2014

Frk_Louise

Super fine!

Sutsnore og måske et lille pachwork tæppe. Vh stine

Tusind tak! 

Har faktisk lige været ved at søge lidt på nettet efter de der ringe til at sætte sutterne fast i - for lige at se om det kunne betale sig selv at lave en suttesnor 

Rigtig god ide med tæppet.. Må se om jeg kan finde et sted, man kan købe en bunke blandede pige-stofrester.. 

Anmeld

23. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk_Louise skriver:

Tusind tak! 

Har faktisk lige været ved at søge lidt på nettet efter de der ringe til at sætte sutterne fast i - for lige at se om det kunne betale sig selv at lave en suttesnor 

Rigtig god ide med tæppet.. Må se om jeg kan finde et sted, man kan købe en bunke blandede pige-stofrester.. 

Vi har ik brugt ringe i vores sutsnore, men trykknapper. Men det kommer jo self an på hvilken sut baby kommer til at bruge! Den dyreste del af de sutsnore jeg har syet, har været klemmen, som koster 10 kr. Vh stine

Anmeld

23. august 2014

Frk_Louise

StineW79 skriver:

Vi har ik brugt ringe i vores sutsnore, men trykknapper. Men det kommer jo self an på hvilken sut baby kommer til at bruge! Den dyreste del af de sutsnore jeg har syet, har været klemmen, som koster 10 kr. Vh stine

Det var da en super ide bare at bruge en trykknap  

Tak for tippet 

Anmeld

23. august 2014

Frk_Louise

Er der ikke andre med gode ideer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.