Mine nye kager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2009

82Miraklet

Så fik jeg lavet kagen til mødregruppen som kommer i morgen....

Og ja min papmor har fødselsdag i morgen og vi skal forbi idag så det blev lige til en kage mere...

Begge er med Skildpaddecreme og Hindbærmousse over trukket med MMF

Mums
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

smokie

Hej søde...

Hvor er de bare fine bliver helt lækker sulten glæder mig til at smage imorgen vi ses.........

og endnu engang tak for hjælpen

Anmeld

18. august 2009

Diana...

Hvor er de bare fine. hvordan laver du de sløjfer.

Knus Diana der nu vil gå ud og lave fyldet til min første kage.

Anmeld

18. august 2009

82Miraklet

Diana... skriver:

Hvor er de bare fine. hvordan laver du de sløjfer.

Knus Diana der nu vil gå ud og lave fyldet til min første kage.

Diana.... der er sikkert en rigtig og flot måde at gøre det på..... men jeg har lavet en lykke af gangen, sat dem sammen og lagt et lille stykke MMF over samlingen.....

Og de blev bestemt ikke som jeg ville ha dem....

men sådan gør jeg ind til jeg finder en bedre måde...

Lyder lækkert med din kage hvilket fyld skal du have... glæder mig til billeder...

Anmeld

18. august 2009

82Miraklet

smokie skriver:

Hej søde...

Hvor er de bare fine bliver helt lækker sulten glæder mig til at smage imorgen vi ses.........

og endnu engang tak for hjælpen

hehe glæder mig også til vi skal smage i morgen, håber vi blir flere end bare os 2 ellers skal vi ihvertfald smovse ;o)

Var så lidt vi ses i morgen

Anmeld

18. august 2009

Diana...

Maria82 skriver:

Diana.... der er sikkert en rigtig og flot måde at gøre det på..... men jeg har lavet en lykke af gangen, sat dem sammen og lagt et lille stykke MMF over samlingen.....

Og de blev bestemt ikke som jeg ville ha dem....

men sådan gør jeg ind til jeg finder en bedre måde...

Lyder lækkert med din kage hvilket fyld skal du have... glæder mig til billeder...

Jeg synes bestemt de flotte, Jeg skal os have hindbær og skildpadde.

Anmeld

18. august 2009

starsofheaven

nu er jeg blevet fanget af alt det her med kager, hvordan gør i? hvor køber i alle de ting man bruger? tænker på det der mmf eller hvad det nu er? er der ikke en der vil forklare mig lidt om det.

Anmeld

18. august 2009

MoarViborg

Eiigh.. så godt du lige lagde de billeder på.. jeg kopierer da lige dine sutter - skal til at pynte en kage til min egen mødregruppe i morgen! Skønt med al inspirationen herinde!  Fine kager!

Anmeld

18. august 2009

MoarViborg

starsofheaven skriver:

nu er jeg blevet fanget af alt det her med kager, hvordan gør i? hvor køber i alle de ting man bruger? tænker på det der mmf eller hvad det nu er? er der ikke en der vil forklare mig lidt om det.

Prøv at kigge i den tråd der hedder "opskrifter" - her findes de forskellige opskrifter på både bunde, fyld og mmf

Anmeld

18. august 2009

82Miraklet

Trineviborg skriver:

Eiigh.. så godt du lige lagde de billeder på.. jeg kopierer da lige dine sutter - skal til at pynte en kage til min egen mødregruppe i morgen! Skønt med al inspirationen herinde!  Fine kager!

Super !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.