Ej, men helt ærligt... Har lige haft det mest fantastiske besøg på Skejby!!!
Havde en hårdt graviditet sidste gang med truende for tidlig fødsel, to indlæggelser med vehæmmende og lungemodnende samt sengeliggende de sidste 3 måneder, så har været ekstremt bange og følt ALT i kroppen denne gang.
Jeg har været til forskellige møder, scanninger og samtaler forskellige steder, for at sikre, at denne gang bliver lettere - men har altid følt, at jeg spildt deres tid og gik hjem med den samme følelse jeg kom med - ANGST.
I dag var jeg til konsultation hos en vidunderlig læge og ligeså skøn sygeplejerske fordi jeg har haft mange og kraftige plukkeveer og smerter i bækken og lysken. Blev scannet og Lillesøster har det fortrindeligt i maven. Hun er 1600g stor (er 29+6) og aktiv som ind i pokker
Min livmoderhals var også lang og fin, hvilket betyder, at alle mine plukkeveer ikke har indvirkning på den - heldigvis 
Under samtalen fik jeg også råd om min bækkenløsning og en masse fine fakta om, hvorfor jeg har så mange plukkeveer - det hænger åbenbart ofte sammen med bækkenløsning. Og at jeg ikke skal være bekymret, for hvis jeg havde mange plukkeveer i første graviditet vil det kun blive værre i de følgende - men de påvirker altså ikke livmoderhhalsen

Er så glad og lettet!!! Håber virkelig det kan gøre de sidste 10 uger en del mere overskuelige 
Anmeld