Blødning i 6. uge? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg testede positiv i lørdags d. 16.08

Jeg har testet stort set hver dag i den forgangne uge for nu at være sikker på at den var der, og i forgårs stod jeg så med en bragede positiv test med to lige tydelige røde streger. Jeg besluttede så at stoppe med at teste, for nu kunne den jo ikke blive mere positiv.

Men... Jeg havde stadig 1 test tilbage og den besluttede jeg så at tage imorges. Og desværre var den ikke nær så tydelig som i onsdags. Den tydeligste test jeg har lavet er en valmed, og det skal lige siges at testen fra idag er en fra rema, og altså ikke en valmed. Men jeg tog også en af remas teste i onsdags og den var meget tydeligere end den fra idag. 

Derudover var der en smule lyserødt på papiret da jeg havde tisset for lidt siden, og nu er jeg jo endnu mere bekymret :-( 

Ville I tro at jeg er igang med at abortere? Ville I være bekymrede?

De de to første billeder er en valmed og en rema test taget i onsdags.

sidste billede er den fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Anonym trådstarter

Hov. Billedet i midten er selvfølgelig den svage test fra idag. 

Anmeld

22. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg testede positiv i lørdags d. 16.08

Jeg har testet stort set hver dag i den forgangne uge for nu at være sikker på at den var der, og i forgårs stod jeg så med en bragede positiv test med to lige tydelige røde streger. Jeg besluttede så at stoppe med at teste, for nu kunne den jo ikke blive mere positiv.

Men... Jeg havde stadig 1 test tilbage og den besluttede jeg så at tage imorges. Og desværre var den ikke nær så tydelig som i onsdags. Den tydeligste test jeg har lavet er en valmed, og det skal lige siges at testen fra idag er en fra rema, og altså ikke en valmed. Men jeg tog også en af remas teste i onsdags og den var meget tydeligere end den fra idag. 

Derudover var der en smule lyserødt på papiret da jeg havde tisset for lidt siden, og nu er jeg jo endnu mere bekymret :-( 

Ville I tro at jeg er igang med at abortere? Ville I være bekymrede?

De de to første billeder er en valmed og en rema test taget i onsdags.

sidste billede er den fra idag 

Desværre kan du kun afvente, hvilken vej det går, nogle bløder uden betydning, andre aborterer desværre.

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Desværre kan du kun afvente, hvilken vej det går, nogle bløder uden betydning, andre aborterer desværre.

Øv, du har nok ret :-( men man er ikke i tvivl om man aborterer vel? Og hvor længe vil man kunne teste positiv? 

Anmeld

22. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Øv, du har nok ret :-( men man er ikke i tvivl om man aborterer vel? Og hvor længe vil man kunne teste positiv? 

Jo, du kan godt være i tvivl (mange er dog ikke), og HCG falder i individuelt tempo, nogle har et hurtigt fald, for andre tager det måneder.

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jo, du kan godt være i tvivl (mange er dog ikke), og HCG falder i individuelt tempo, nogle har et hurtigt fald, for andre tager det måneder.

Okay. Tak :-) testen på billede 2 er dog stadig positiv ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.