30+1... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
3 synes godt om
22. august 2014

mortilsilke

Så går jeg på barsel om 1 uge fra studierne af, og næste måned skal de sidste ting købes ind.. Åh jeg glæder mig til du kommer min lille prinsesse!! du er også meget aktiv i mors mave, og det er gået fra spark til at du moser rundt
Det er begyndt at være hårdt at være gravid, har mange smerter i bækken og ryg, men jeg ved at der kommer et lille mirakel ud af der!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Mor til F

VenterVanessa skriver:

Så går jeg på barsel om 1 uge fra studierne af, og næste måned skal de sidste ting købes ind.. Åh jeg glæder mig til du kommer min lille prinsesse!! du er også meget aktiv i mors mave, og det er gået fra spark til at du moser rundt
Det er begyndt at være hårdt at være gravid, har mange smerter i bækken og ryg, men jeg ved at der kommer et lille mirakel ud af der!

Flot mave ♥ og flot tattoo. 

Anmeld

22. august 2014

mortilsilke

BabyFreia skriver:

Flot mave ♥ og flot tattoo. 

Gud, tak, jeg er ikke selv så vild med den. Det var et familie medlem der lavede den for 6 år siden. ville nok have undværet i dag hvis jeg kunne!

Anmeld

22. august 2014

Mor til F

VenterVanessa skriver:

Gud, tak, jeg er ikke selv så vild med den. Det var et familie medlem der lavede den for 6 år siden. ville nok have undværet i dag hvis jeg kunne!

Ja, okay Det er nok fordi jeg gerne vil have en tattoo,  men ikke kan blive helt enig med mig selv om, hvordan den skal være. 

Og så er der jo ventetid,  da man ikke må amme,  når man får den lavet. Og min datter er "kun" 7 uger idag.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.