tisser igennem rema1000' trods større str.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Annemette07

Bshizzle skriver:

Følger lige med her.. 

Min søn har netop præcis samme problem! 

Han bruger Rema1000 bleer str 5.. Og prøvede så str 6.. 

Men han har uheld alligevel 

Ikke nok med det, så er han blevet SÅ rød mellem tissetjavs og låret. 

Tænker det er pga bleerne? 

Men jeg er netop på vej i Kvickly eller Aldi for at købe nogle nye bleer. 

Det var vores problem sidst vi gik størrelse op, men denne gang er det kun problem at han tisse igennem, men hverken remA's eller pampers kan holde ham tør, så må vidst bare prøve at kigge videre efter bleer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Annemette07

Chevro skriver:

Jeg har kun held med libero! Til min søn..

Han tisser og drikker enormt meget! Så vi skifter ofte lige bleen efter et par timer, når vi selv smutter i seng..

Men vi er gået over til liberos up and gå! De fungere bare, for os! Og han ænser ikke at jeg skifter bleen om aftenen/natten.. (: han blev 2 i juni..

Vi har også overvejet at prøv dem igen. Libero brugte vi nemlig til ham da han var helt lille, og han drikker nemlig også rigtig meget inden sengetid :-)

Anmeld

22. august 2014

Annemette07

Pikku Myy skriver:

Da min søn begyndte at tisse igennem igen, opdagede vi at det var fordi han slet ikke tissede hele natten. Om morgenen når bleen ikke sad voldsomt godt efter en lang nat, afleverede han så en ordentlig omgang morgentis, og det kunne bleen simpelthen ikke klare. Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men nu fik du min erfaring - det kan være du kan bruge den til noget

Det lyder rigtig meget som vores søn - hvad har i gjort? :-)

Anmeld

22. august 2014

Annemette07

Malene76 skriver:

Vi bruger Dry Nights om natten og Remas nr. 6 om dagen. Dry Nights er pivdyre, men de holder sønnen tør og det er det vigtigste. 

Kh malene 

Hvordan er de i str? Kan kun se man kan få dem fra tre år af og op efter og det tror jeg er lige stort nok til ham?

Anmeld

22. august 2014

Malene76

Annemette07 skriver:

Hvordan er de i str? Kan kun se man kan få dem fra tre år af og op efter og det tror jeg er lige stort nok til ham?

Det må jeg indrømme at jeg ikke ved. Min søn er 2,7 så han kan sagtens passe dem. Ellers har vi om natten brugt en størrelse større end om dagen. 

Kh. Malene 

Anmeld

22. august 2014

Pikku Myy

Annemette07 skriver:

Det lyder rigtig meget som vores søn - hvad har i gjort? :-)

Jeg kan se din søn er en del yngre end min var. Han var omkring 3 år, så vi gik bare i gang med at få ham på toilettet med det samme om morgenen (vi har en tendens til at ligge og gasse), og da det så fungerede, var han færdig med at bruge ble om natten.

Anmeld

22. august 2014

Mother-love

Jeg giver altid Isabella en tør ble på inden jeg selv går i seng.
Hun bruger rema1000 bleer. Det er de eneste der holder tør. Meget få gange har jeg oplevet hun har tisset igennem.

Og det er ikke ret tit hun vågner af at jeg skifter hendes ble. Og hvis hun gør falder hun hurtigt i søvn igen.
Jeg skifter kun hendes ble fordi hun har meget sart hud efter hun er blevet ældre så for at hun ikke bliver rød skifter jeg den.

Så det er det eneste råd jeg kan give.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.