Ciss skriver:
Jeg tenker, at det når man står med en tomåneders baby og forholdet ellers fungerer så fortjener det en kamp før man går fra hverandre. Der er utrolig mange hormoner i kroppen to måneder efter en fødsel og ting kan opleves meget stærkt. Man kan hurtigt få dårlig selvtillid pga kroppen efter en fødsel også, og det hjælper jo ikke, hvis han ikke er klar for at gå i gang med sex igjen. Der er så meget, som kan gøre det hele vanskeligt lige nu. Det lyder jo også, som om der er et problem med tilliden jer imellem. Hvis I ikke klarer at snakke sammen og finde en fælles vej ud af det her er det måske en ide at finde en tredjepart, som kan hjælpe jer. Jeg synes uanset ikke, at du skal give op helt endnu. De første måneder med en baby er undtagelstilstand på alle plan. Hormoner, søvnmangel, nyt ansvar, nye roller i parforholdet, nye arbejdsopgaver, nye følelser osv for jer begge to. Giv det en chance.
Hva mener du så med 3part?
Du har fuldstændig ret i at det slet ikke hjælper på min selvtillid når han ikke viser noget som helst overfor mig?
Håber du har ret i at det kan være mine hormoner som er oppe at køre i øjeblikket!
Jeg synes bare sexliv er vigtigt i et forhold!
Jeg har forsøgt at tale med ham mange gange! Hvor han altid ender med at hidse sig op og siger alt ikke kan dreje sig om sex! Og han er træt! Men tilgengæld ligger han med sin Tlf og er på facebook i pisse lang tid før vi falder i søvn!
Det ikke at tage hensyn til mig! Jeg har brug for lidt romantik og kærlighed! Og det har jeg sagt til ham!
Plus er det stortset kun mig som er oppe om natten med den lille og passer den lille! Jeg er træt og udmattet og har mangel på søvn!
Men alligevel kan jeg godt finde tid til at prøve at pleje vores forhold!
Anmeld