Elefanthue eller hjelm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i bruge til nyfødt i januar

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.507 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. august 2014

Mother-love

Hej piger ret simpel afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Isabella_mor

Jeg brugte uldhjelm. En elefanthue ville blive for meget når barnet typisk vil ligge pakket godt ind i barnevognen. 

Anmeld

21. august 2014

Mother-love

Isabella_mor skriver:

Jeg brugte uldhjelm. En elefanthue ville blive for meget når barnet typisk vil ligge pakket godt ind i barnevognen. 

Ja det er nemlig også det der var min tanke. Har nemlig købt et par uld hjelme. Men kom i tvivl. Men tænkte også at det ville blive frygteligt varmt for den bette med elefanthue

Anmeld

22. august 2014

SandraXOXO

Uld hjelm er bedst vil jeg sige. Mest praktisk til en baby. Og så er en hjelm også meget mere nuttet end elefanthue :-P

Anmeld

22. august 2014

lineog4

Til hvilken alder barn og til brug hvornår?

Til nyfødt i efteråret bomulds djævlehuer, om vinteren uld med mindre meget varmt barn.

til tumling i bevægelse hmm bomuldshuer efteråret og uld vinter - og der er elefanthuer skønne fordi man så ikke skal tænke på halsedisser. Men har dog selv brugt begge ting fordi huer altid blev væk og så var det hvad jeg kunne finde 

Anmeld

22. august 2014

SHERO

Jeg brugte en tynd uld elefanthue fra joha til amanda da hun var helt ny, hun et fra januar så det var jo halv koldt kunne godt lide den også varmede hendes hals og der ikke var Snorre under son der oftest er med hjelm

Anmeld

22. august 2014

Mother-love

Tullen85 skriver:

Jeg brugte en tynd uld elefanthue fra joha til amanda da hun var helt ny, hun et fra januar så det var jo halv koldt kunne godt lide den også varmede hendes hals og der ikke var Snorre under son der oftest er med hjelm

Okay. Jeg tænker jo at han også ligger i en køredragt med hætte på. Så tænker halsen vil være dækket. Men tror måske jeg køber en for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

22. august 2014

SHERO

Mother-love skriver:

Okay. Jeg tænker jo at han også ligger i en køredragt med hætte på. Så tænker halsen vil være dækket. Men tror måske jeg køber en for en sikkerhedsskyld.

Brugte den mest når hun skulle i auto stol, fordi de jo helst ikke må have stort overtøj på i autostolen

tror bare jeg syntes den var lettere, for hader virkelig at skulle binde huer under hagen på sådan en lile en

Anmeld

22. august 2014

Mother-love

Tullen85 skriver:

Brugte den mest når hun skulle i auto stol, fordi de jo helst ikke må have stort overtøj på i autostolen

tror bare jeg syntes den var lettere, for hader virkelig at skulle binde huer under hagen på sådan en lile en

Ja det er også ret upraktisk. For mange gange sidder den for løst fordi man jo ikke vil binde for stramt

Anmeld

22. august 2014

Clisolka

Jeg har brugt uldhjelm til begge børn (september+oktober børn) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.