Venter barn til feb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
13 svar
4 synes godt om
21. august 2014

Anonym trådstarter

Skal være mor for første gang - og den lille ny skulle gerne komme til feb. Og i dag har jeg lyst til at shoppe lidt (hm.dk) - hvad er go go af tøj til en lille ny i feb.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

stjernehimmel

Små heldragter..gerne med fusser i.. og sæt med bukser og trøje...

langærmet bodyer 

Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Små heldragter..gerne med fusser i.. og sæt med bukser og trøje...

langærmet bodyer 

Og tillykke med graviditeten 

A la dette:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2014

A.n.onym.

Skal være mor for første gang - og den lille ny skulle gerne komme til feb. Og i dag har jeg lyst til at shoppe lidt (hm.dk) - hvad er go go af tøj til en lille ny i feb.??

Nu er det bare min personlige holdning, men de gange jeg har købt eller fået noget tøj med fødder i, er jeg endt med, enten at klippe fødderne af, eller ikke at bruge det. Til begge mine børn har de ikke passet i fødderne, når ungerne var i den størrelse som tøjet. Jeg ville sørge for at købe et basislager af bodyer og nogle små søde bomulds-huer (til at holde på varmen fra hovedet indendørs) og måske nogle strømpebukser eller heldragter UDEN fødder  Og hey! Tillykke - det er en stor ting med de børn dér 

Anmeld

21. august 2014

Bell'star

Anonym skriver:

BODYER!!! Masser af dem!

Og så ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det bliver for dig, men jeg havde i vinters (min søns første vinter) problemer med at finde kortærmede bodyer. (som jeg brugte som undertøj)

I hvert fald nogen som sad godt på ham, hvilket lige præcis dem fra H&M gør på min søn. Men i H&M fører de ikke kortærmede bodyer hele vintersæsonen, da de mener man skal bruge langærmede bodyer som undertøj om vinteren.

Så hvis jeg var dig, ville jeg købe nogle kortærmede mens det stadig er sommersæson!

Og tillykke med graviditen, du går en fantastisk tid i møde!

Anmeld

21. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

A la dette:

Jeg er ikke fan af bukser/dragter med fødder! Synes aldrig fødderne sidder hvor de skal (mine drenge har i hvert fald ikke kunnet finde ud af at fødderne skulle være dernede og ikke oppe i buksebenet )

Er til gengæld stor fan af langærmede bodyer og bløde bukser, samt heldragter til de helt små og så strømper selvfølgelig

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Min kusine og min mor har haft meget stor glæde af bukser med fødder - så tror det er en smagsag om man kan få dem til at passe og sidde godt

Tak for input

Anmeld

21. august 2014

Fru Frederiksen.

Stort Tillykke med graviditeten . Har luret hvad der er blevet skrevet, venter selv barn til Februar. Jeg vil strikke små uld strømper og et par små huer også i uld. 

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle tillykkerne

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Venter sig :) skriver:

Stort Tillykke med graviditeten . Har luret hvad der er blevet skrevet, venter selv barn til Februar. Jeg vil strikke små uld strømper og et par små huer også i uld. 

Tillykke hvornår har du termin??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.