2 års fødselsdagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. august 2014

Princesspigen

hejsa..

som flere af jer ved er jeg godt igang her 2 måneder før min prinsessen fødselsdag med at tænke, forberede og planlægge..

jeg har ved hjælp her inde fra fundet frem til kæresten og jeg skal give tøsen en løbecykel i gave..

men er nu i tvivl om hvorvidt man så også skal give hende en cykelhjelm til ??

tænker også en del over kager og lagkager..

vi bliver godt 30 kage glade mennesker så har besluttet mig for at lave en chokoladekage samt 3 lagkager..

den ene bliver med noget banan, den anden med noget jordbær..

den 3 tænker jeg på måske noget kiwi, men er der nogle ideer til hvad der mere skal i end kiwi eller måske en anden frugt i syndes er godt ?

invitationer og ønskeseddel er færdig og så småt ved at blive sendt og delt ud.. :-)

jeg har stort set planlagt bordpynten og farverne til festen men venter nu lig lidt med at købe og lave det sidste der er jo over 2 måneder til  

vi oplever tit til fødselsdage at skulle forklare 5-6-7 gange hvad der er i de forskellige lagkager, for at undgå dette overvejer jeg at lave en form for små kort til at stille ved kagerne så folk kan læse sig til hvad der er i.. hvad syndes i om denne ide ?

jeg håber i vil hjælpe mig.. på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik en cykkelhjelm sammen med sin løbecykel.

Syntes det er en rigtig gode ide med sedler på kagern! X

Anmeld

21. august 2014

Princesspigen

StineW79 skriver:

Thea fik en cykkelhjelm sammen med sin løbecykel.

Syntes det er en rigtig gode ide med sedler på kagern! X

hvis man giver en hjelm sammen med cyklen ved man jo på forhånd ikke hvilke størrelse den skal være eller hvordan ?

Anmeld

21. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener der stod ca år på den hun fik.. Men ellers så køb en hvor den ka spændes ind og ud i nakken, det er nemlig smart! Vh stine

Anmeld

21. august 2014

CaWi

Princesspigen skriver:

hejsa..

som flere af jer ved er jeg godt igang her 2 måneder før min prinsessen fødselsdag med at tænke, forberede og planlægge..

jeg har ved hjælp her inde fra fundet frem til kæresten og jeg skal give tøsen en løbecykel i gave..

vi bliver godt 30 kage glade mennesker så har besluttet mig for at lave en chokoladekage samt 3 lagkager..

den 3 tænker jeg på måske noget kiwi, men er der nogle ideer til hvad der mere skal i end kiwi eller måske en anden frugt i syndes er godt ?

invitationer og ønskeseddel er færdig og så småt ved at blive sendt og delt ud.. :-)

jeg har stort set planlagt bordpynten og farverne til festen men venter nu lig lidt med at købe og lave det sidste der er jo over 2 måneder til  

vi oplever tit til fødselsdage at skulle forklare 5-6-7 gange hvad der er i de forskellige lagkager, for at undgå dette overvejer jeg at lave en form for små kort til at stille ved kagerne så folk kan læse sig til hvad der er i.. hvad syndes i om denne ide ?

Cykelhjelm skal der til ( efter min mening)
Og kage kortene er ret smart

Anmeld

22. august 2014

LilleMie

Princesspigen skriver:

hejsa..

Jeg synes også, at hun skal have en cykelhjelm! Mange mærker kører efter hovedomkreds (f.eks. 45-50 cm) og kan spændes ind i nakken. Det synes jeg er smart og så sidder den godt og er nem at tilpasse også, når det snart bliver huetid Så mål hendes omkreds og find en hjelm, der passer dertil.

Jeg er ikke så kreativ med kager, så der har jeg ingen gode råd. Men det lyder lækkert 

Og god idé med kortene, når der er så mange forskellige kager

Anmeld

22. august 2014

Pikku Myy

Princesspigen skriver:

hvis man giver en hjelm sammen med cyklen ved man jo på forhånd ikke hvilke størrelse den skal være eller hvordan ?

Kan du ikke bare tage hende med ud og prøve en cykelhjem?

Anmeld

22. august 2014

Princesspigen

Pikku Myy skriver:

Kan du ikke bare tage hende med ud og prøve en cykelhjem?

hun kan nok ikke forstå hvis hun skal prøve en hjelm når hun så ikke har noget cykel eller moget som helst til den...

Anmeld

22. august 2014

StudPsyk

Princesspigen skriver:

hun kan nok ikke forstå hvis hun skal prøve en hjelm når hun så ikke har noget cykel eller moget som helst til den...

Så mål hendes hovedomkreds og køb ud fra det... 

Anmeld

22. august 2014

Pikku Myy

Princesspigen skriver:

Og omvendt tror jeg heller ikke at hun vil kunne lægge to og to sammen, hvis I siger at nu bliver hun en stor pige, fordi hun snart bliver to år, og så skal man ud og prøve/have en cykelhjelm ... Jeg tænker at I gør mange ting omkring/med hende, som hun ikke forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.