Update idag som lovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Sweet1978

For det første vejede jeg mig selv som vanligt godt nok normalt mandag, men havde ikke tid igår nå nå  nu 98,1 (sidste uge 99,4)

Var som omme ved sundhedscenteret som lavede gratis test idag, deres vægt sagde 97,5 (bedre) og det var endda med tøj på....

Fedtprocenten var ud fra vægten ok ikke alarmerende, jeg er jo stadig "overvægtig" så det vil tallene jo afspejle. Nå men 45% mod 51 % muskelmasse så fordelingen er allerede ok, mere muskler end fedt og det vil jo blive bedre og bedre som jeg taber mig.

Af muskelmassen kunne hun så se at min. 3 kg. var ren knogler og jeg er stort bygget, som hun sagde bare mit hofteben er jo noget at slæbe rundt på. Så jeg kan skal tage mig, men vil altid være "tungt bygget".

Ud fra deres tal er min målvægt så ikke 86 men 80 så det prøver jeg på og har så fået en aftale om at hun gerne vil se mig igen når jeg når derned for hun er nysgerrig om kroppen / procenterne automatisk bliver perfekte bare ved at man taber sig eller om der skal mere målrettet indsats til. De burde jo følge med ned og komme indenfor standard området.

Idag var bare en bykampange i forbindelse med byfest, men når jeg nu var på kur synes hun det lige kunne være spændende at følge op på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Tina2

Det var da dejligt du lige kunne komme derned og få svar på det hele:-)

Hvor høj er du siden du skal på 80 kg? Du må da være højere end jeg er, for iflg BMI kan jeg ligge på alt fra 60-80 kg og jeg har det i hvert fald ikke godt på 80 kg.... Er også lidt kraftig bygget.... Jeg vejer 71 kg.

Held og lykke på vejen nedad, det er så skønt når man sætter små milepæle og så når dem:-)

Jeg havde maaaange kg at tabe efter min 2. graviditet især og hvor var det fedt at nå under de små milepæle jeg satte:-)

Og fedt vægten sagde mindre dernede  

Anmeld

19. august 2009

Sweet1978

Tina2 skriver:

Det var da dejligt du lige kunne komme derned og få svar på det hele:-)

Hvor høj er du siden du skal på 80 kg? Du må da være højere end jeg er, for iflg BMI kan jeg ligge på alt fra 60-80 kg og jeg har det i hvert fald ikke godt på 80 kg.... Er også lidt kraftig bygget.... Jeg vejer 71 kg.

Held og lykke på vejen nedad, det er så skønt når man sætter små milepæle og så når dem:-)

Jeg havde maaaange kg at tabe efter min 2. graviditet især og hvor var det fedt at nå under de små milepæle jeg satte:-)

Og fedt vægten sagde mindre dernede  

Jeg er 184 cm. Ja jeg har også lidt efter 2 graviditeter men hovedårsagen tíl min kur er at jeg har fået noget medicin som gav min 20-25 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.