For det første vejede jeg mig selv som vanligt godt nok normalt mandag, men havde ikke tid igår nå nå nu 98,1 (sidste uge 99,4)
Var som omme ved sundhedscenteret som lavede gratis test idag, deres vægt sagde 97,5 (bedre) og det var endda med tøj på....
Fedtprocenten var ud fra vægten ok ikke alarmerende, jeg er jo stadig "overvægtig" så det vil tallene jo afspejle. Nå men 45% mod 51 % muskelmasse så fordelingen er allerede ok, mere muskler end fedt og det vil jo blive bedre og bedre som jeg taber mig.
Af muskelmassen kunne hun så se at min. 3 kg. var ren knogler og jeg er stort bygget, som hun sagde bare mit hofteben er jo noget at slæbe rundt på. Så jeg kan skal tage mig, men vil altid være "tungt bygget".
Ud fra deres tal er min målvægt så ikke 86 men 80 så det prøver jeg på og har så fået en aftale om at hun gerne vil se mig igen når jeg når derned for hun er nysgerrig om kroppen / procenterne automatisk bliver perfekte bare ved at man taber sig eller om der skal mere målrettet indsats til. De burde jo følge med ned og komme indenfor standard området.
Idag var bare en bykampange i forbindelse med byfest, men når jeg nu var på kur synes hun det lige kunne være spændende at følge op på det.
Anmeld