"fødsesl taske" til storesøster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

Kay

Clisolka skriver:

Det var stort set det jeg pakkede til Bella for ca 1 års tid siden + tandbørsten  Hov, og så var dyne + hovedpude også klar til hun skulle afsted 

Min veninde fik nøglen til vores lejlighed, hvis hun manglede noget til hende (hun bor 2 opgange væk, så ret tæt på) 

smart vi har en ekstre nøgle liggende ude... et hemmeligt sted  

den ved vores genbo hvor er og min lillebrors kæreste fik det lige afvide i dag da vi snakkede... 

planen er nu at hvis det sker uden for institutions tid, så kommer elna hjem til vores genbo (som forhåbentlig er hjemme) eller de kommer her hjem hvis hun sover... 

indtil min brors kæreste kommer hun studere noget universitets it marketing noget... og vil gerne "pjekke" for at være sammen med elna 

hvis de ikke er hjemme, må vi tage hende med og så bliver hun hentet på hospitalet... 

men tasken står pakket så hvis tanten vil tage hende med hjem til dem... kan de det hvis det nu fx. er en aften eller sådan noget... agtigt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Clisolka

Kay skriver:

smart vi har en ekstre nøgle liggende ude... et hemmeligt sted  

den ved vores genbo hvor er og min lillebrors kæreste fik det lige afvide i dag da vi snakkede... 

planen er nu at hvis det sker uden for institutions tid, så kommer elna hjem til vores genbo (som forhåbentlig er hjemme) eller de kommer her hjem hvis hun sover... 

indtil min brors kæreste kommer hun studere noget universitets it marketing noget... og vil gerne "pjekke" for at være sammen med elna 

hvis de ikke er hjemme, må vi tage hende med og så bliver hun hentet på hospitalet... 

men tasken står pakket så hvis tanten vil tage hende med hjem til dem... kan de det hvis det nu fx. er en aften eller sådan noget... agtigt.... 

Uha ja, jeg havde også planlagt det med min veninde, men Bella havde 39 i feber den morgen jeg fik veer, så min veninde måtte tage hende kort med på arbejde (jeg så sådan her ud, da hun havde feber ). 

Det endte med at hun tog Bella med på arbejde, og ville gå tidligt hjem med hende. Børnehaven ringede dog og hentede hende 

Anmeld

21. august 2014

Princesspigen

Kay skriver:

ja den tanke har jeg også haft... og hendes yndlings bøger... hun elsker nemlig at læse... 

men jeg tænker at jeg laver en seddel og taper på hendes lille kuffert hvor der står hvad der "mangler" 

hun er ikke sådan en pige der har brug for tryghe ved noget velkendt legetøj... hun vader bare ud i verden og finder et eller andet at lege med... en bog, et papir og en kuglepend så er hun beskæftiget et stykke tid  

det er altid en dejlig ting  så kan jeg ikke rigtigt se hvad du ellers sku mangle

Anmeld

21. august 2014

Kay

Clisolka skriver:

Uha ja, jeg havde også planlagt det med min veninde, men Bella havde 39 i feber den morgen jeg fik veer, så min veninde måtte tage hende kort med på arbejde (jeg så sådan her ud, da hun havde feber ). 

Det endte med at hun tog Bella med på arbejde, og ville gå tidligt hjem med hende. Børnehaven ringede dog og hentede hende 

ja ok... den havde man ik lige set komme 

Anmeld

21. august 2014

Kay

Princesspigen skriver:

det er altid en dejlig ting  så kan jeg ikke rigtigt se hvad du ellers sku mangle

godt det var egentlig ik ret mange ting   men det skulle også gerne bare være et par timer jo  

Anmeld

21. august 2014

Princesspigen

Kay skriver:

godt det var egentlig ik ret mange ting   men det skulle også gerne bare være et par timer jo  

ja det er jo det..  og det er sikkert ikke være end sku det trække ud og vare længere kan passeren sikkert få en nøgle eller hjælp til at hente hvad der mangler og gøre prinsessen glad

Anmeld

21. august 2014

Clisolka

Kay skriver:

ja ok... den havde man ik lige set komme 

Nej, men det hele gik heldigvis som det skulle 

Jeg var lidt i panik over at skulle føde alene 

Anmeld

21. august 2014

LinLin

Kay skriver:

ja det er jo ved at være den tid... især da læge og jm spår om en stor chance for at jeg føder før termin, da jeg allerede har haft "forvarsels/opstartsveer" 2 gange... 

nå men til sagen...

jeg står og skal pakke en takse til elna... der er jo ingen der ved hvad tid på døgnet der sker noget... 

hvad pakkede i til jeres den "store" i tasken som de skulle havde med til dem der skulle passe??

lige nu har jeg pakket:

-hverdags tøj

-nat tøj

- et par sutter + nusseklud

- 2 bleer (selvom hun faktisk er blefri både nat og dag her hjemme, tænker jeg at hun måske skal havde en nat ble på hvis hun skal sove et andet sted 

tænker jeg også skal pakke et par bøger til hende, men hvad mere??

vi ved lige nu ikke hvem der skal havde hende... da det afhænger meget af hvornår på døgnet det sker... 

min første fødsel tog 3 timer og de regner med det går hurtigere denne gang, da jeg er meget hypermobil i mit bækkenområde... 

så der er et par stykker i spil vi kan ringe til... men alle enten arbejder eller bor langt væk, så det kommer meget an på hvilken tid på døgnet det drejer sig om... 

God ide!!
Tænkte ikke engang på det sidst og vi havde overhovedet ikke lagt planer for hvor David skulle være, så gudskelov det blev sådan at han blev afleveret 7.30 og hentet 15.30 i bhv af min mand

Nå, men så heldig er vi nok ikke denne gang også....

Du mangler en tandbørste....
Sovedyr? Eller er det kluden hun sover med?

Anmeld

21. august 2014

Kay

Clisolka skriver:

Nej, men det hele gik heldigvis som det skulle 

Jeg var lidt i panik over at skulle føde alene 

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

21. august 2014

Kay

LinLin skriver:

God ide!!
Tænkte ikke engang på det sidst og vi havde overhovedet ikke lagt planer for hvor David skulle være, så gudskelov det blev sådan at han blev afleveret 7.30 og hentet 15.30 i bhv af min mand

Nå, men så heldig er vi nok ikke denne gang også....

Du mangler en tandbørste....
Sovedyr? Eller er det kluden hun sover med?

Det er nemlig kluden hun sover med og ja tandbørste er kommet i havde en ny liggende så det passer fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.