Skifte modermælkserstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. august 2014

missehxx

Hej piger.

Er der nogen af jer der har erfaring med at skifte modermælkserstatning?

Jeg overvejer nemlig om jeg skal prøve at skifte.
Min søn er 3 1/2 måned og får Nan 1 , og har også prøvet Allomin, men han spiser virkelig lidt! Som i 600-700 ml pr dag, og han vejer altså lige knap 7 kg. crying

Tænker lidt om det ville være en ide at prøve at give ham noget andet, for måske har det en anden smag som han bedre kan lide?
Hvilke kan i anbefale? Jeg har overvejet at prøve den fra Hipp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Toeffe87

Kan anbefale Baby&me fra Arla. Den var/er vores datter rigtig glad for. Hun har også både prøvet Nan og allomin. Allomin storgylpede hun dog af og nan gav hård mave.
Men den fra arla har bare været problemfri, og så synes jeg også det er den der dufter bedst :-)

Anmeld

21. august 2014

Clisolka

missehxx skriver:

Hej piger.

Er der nogen af jer der har erfaring med at skifte modermælkserstatning?

Jeg overvejer nemlig om jeg skal prøve at skifte.
Min søn er 3 1/2 måned og får Nan 1 , og har også prøvet Allomin, men han spiser virkelig lidt! Som i 600-700 ml pr dag, og han vejer altså lige knap 7 kg. crying

Tænker lidt om det ville være en ide at prøve at give ham noget andet, for måske har det en anden smag som han bedre kan lide?
Hvilke kan i anbefale? Jeg har overvejet at prøve den fra Hipp.

Ja, jeg har lidt erfaring 

Med min ældste brugte vi Nan og havde aldrig problemer. 

Vi købte Allomin til den lille, men det kunne hans mave absolut ikke tåle, nøj, vi døjede med forstoppelse, indtil vi skiftede til Nan 

Husk bare på, at du ikke må skifte mærke fra dag til dag, men gøre det stille og roligt 

Anmeld

21. august 2014

Albertsen92

Vi skiftede til hipp og siden har hendes mave fungeret perfekt, og hun virker til bedre at kunne lide den. Hun kunne ikke lide allomin og nan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.