Åh alt det vi skal nå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
15 svar
23 synes godt om
20. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her gik jeg og troede vi intet manglede og egentlig bare liiige skulle anskaffe os lidt tøj i pigefarver og bum, så ville der være tjek på dét. 

Men, nu lavede jeg lige en liste...... Der er alligevel 26 ting vi skal have gjort eller have købt!!! Nå, men det er da godt der er 15 uger at løbe på endnu så  Indtil videre er 2 punkter krydset af  

hvor meget mangler i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

27 ting sgu!!! For vi har lige besluttet at købe en bil før lillesøster ankommer!!!!

Anmeld

20. august 2014

Kokosnødden

Har købt en citybag til vores kombivogn i dag, har tøji std. 50 og 56 til den første uge ca. Mangler at købe et ståbræt til storesøster og et puslebord, og ellers ved jeg ikke rigtig, hvad vi mangler. Har du lyst til at dele listen, så jeg kan se, hvad jeg ikke har tænkt over? Der er sikkert en masse. Er i uge 27, så vi har også stadig nogle uger til at forberede os i  

Anmeld

20. august 2014

Mother-love

Kender det godt. Jeg er også på forkant denne gang. Fordi jeg ved at pludselig går tiden. Og specielt når man har et barn i forvejen. Så jeg husker hele tiden mig selv på at tjekke op på hvad jeg mangler. Også fordi det er en dreng denne gang. Er heldigvis kommet af med det meste af vores pigetøj og godt igang med at finde drengetøj

Anmeld

20. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har købt en citybag til vores kombivogn i dag, har tøji std. 50 og 56 til den første uge ca. Mangler at købe et ståbræt til storesøster og et puslebord, og ellers ved jeg ikke rigtig, hvad vi mangler. Har du lyst til at dele listen, så jeg kan se, hvad jeg ikke har tænkt over? Der er sikkert en masse. Er i uge 27, så vi har også stadig nogle uger til at forberede os i  

Ja da

Babyliste:

Autostol vaskes

Lift vaskes

Vogn vaskes

Vugge hentes

X Nyt puslebord

Nyt skab til tøj

X tøj

Stofbleer

Sengetøj

Vaske babydyner

Nye lagner til barnevogn,
   tremmeseng og lift.

Lave en Uro

Sy ammepudebetræk

Sy puslebetræk

Babyhåndklæder

Hente babyindsats til bad

Nyt hyldepapir på hylder

Sengelampe

Bygge ny seng til storebror

Lille reol + kasser

Babypudder

D-dråber

Zinksalve

Sikkerhedsvatpinde

Hente babypakker

Anmeld

20. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mother-love skriver:

Kender det godt. Jeg er også på forkant denne gang. Fordi jeg ved at pludselig går tiden. Og specielt når man har et barn i forvejen. Så jeg husker hele tiden mig selv på at tjekke op på hvad jeg mangler. Også fordi det er en dreng denne gang. Er heldigvis kommet af med det meste af vores pigetøj og godt igang med at finde drengetøj

Hehe, synes ikke rigtig jeg er på forkant denne gang sidst havde vi alt klar i uge 25  (Var tidligt sygemeldt og havde aaaalt for meget tid) 

Og ja, jeg er 25+0 på søndag og har kun nået 2 ting på listen 

Anmeld

20. august 2014

Kokosnødden

Okay der var lige syv på din liste, som jeg også mangler. Tak skal du have

Anmeld

24. august 2014

Mulle-Mom

Ca alt ;b har barne vogn tremme seng pusle pude og dyne resten mangler  

Anmeld

24. august 2014

birthee

Kender godt det med at skulle nå en masse 

Herhjemme skal vi være færdige med værelset til vores yngste søn (det sidste loft, der skal trækkes ledninger, sættes en lampe op, tilsluttes radiator, spartles og males)...

Så skal der lige laves ét, gerne 2 værelser inden januar - så vi som forældre kan komme ind i et værelse og sove (sover pt. ude på gangen) - og de skal altså bare laves fra bunden 

Ellers skal vi til md-skanning på tirsdag, hvor vi også får kønnet af vide på baby - derefter skal der:

• købes vugge
  • vaskes autostol
  • købes tøj
  • og så håber jeg at nå lidt indretning af baby's værelse - men det skal jo så lige laves først...

Så ja, ved godt hvad tiden skal gå med 

Anmeld

24. august 2014

EnGodMor

Her mangler vi nu kun at baby kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.