Hvor meget tøj i de forskellige str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg venter en dreng til januar. Og da jeg har et sommer barn i forvejen er det lidt svært for mig at bedømme hvor meget tøj og hvad slags tøj jeg skal have til ham.
Jeg har i forvejen rigeligt i str 50. Og da Isabella voksede ud af den str efter en uge vil jeg ikke have mere i den str. Men her er hvad jeg har i de 2 første str. Hjælp

Str 56.

1 køredragt.
1 par strømpe bukser
5 par bukser
4 bluser
1 tyk trøje
1 kort ærm. Body
5 lang ærm. Uld body
7 lang ærm body
3 bomulds hjelme
2 uld hjelme
1 uld elefant hue

Str 62.
1 køredragt
5 bukser
1 natdragt
3 heldragter
3 kort ærm. Body
1 hue
2 lang ærm. Uld body
3 lang ærm body
3 tykke bluser/trøjer

Tænker jeg self her skal have nogle flere natdragter, bluser og bodyer. Men skal de være kort ærmede eller lang ærmede?
Hvad med strømpebukser hvor meget brugte i der og brugte i dem overhovedet?

Please hjælp kan slet ikke se hvad jeg mangler her
Da Isabella stort set kun var i kort ærmede bodyer indtil str 68.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Chevro

Mother-love skriver:

Hej piger.
Jeg venter en dreng til januar. Og da jeg har et sommer barn i forvejen er det lidt svært for mig at bedømme hvor meget tøj og hvad slags tøj jeg skal have til ham.
Jeg har i forvejen rigeligt i str 50. Og da Isabella voksede ud af den str efter en uge vil jeg ikke have mere i den str. Men her er hvad jeg har i de 2 første str. Hjælp

Str 56.

1 køredragt.
1 par strømpe bukser
5 par bukser
4 bluser
1 tyk trøje
1 kort ærm. Body
5 lang ærm. Uld body
7 lang ærm body
3 bomulds hjelme
2 uld hjelme
1 uld elefant hue

Str 62.
1 køredragt
5 bukser
1 natdragt
3 heldragter
3 kort ærm. Body
1 hue
2 lang ærm. Uld body
3 lang ærm body
3 tykke bluser/trøjer

Tænker jeg self her skal have nogle flere natdragter, bluser og bodyer. Men skal de være kort ærmede eller lang ærmede?
Hvad med strømpebukser hvor meget brugte i der og brugte i dem overhovedet?

Please hjælp kan slet ikke se hvad jeg mangler her
Da Isabella stort set kun var i kort ærmede bodyer indtil str 68.

Uha du har da meget

Da vi sku have vores søn, købte jeg nærmest kun de grove ting og en smule tøj i små str.

Vi fik så mange gaver at vi havde rigtig meget fedt tøj til det første halve år næsten hehe..

Anmeld

20. august 2014

Mother-love

Chevro skriver:

Uha du har da meget

Da vi sku have vores søn, købte jeg nærmest kun de grove ting og en smule tøj i små str.

Vi fik så mange gaver at vi havde rigtig meget fedt tøj til det første halve år næsten hehe..

Okay. Jeg synes så slet ikke det er meget

Men da vi ikke har en ret stor familie så vil vi ikke få så meget tøj i gaver. Så dette kan vi ikke rigtig regne med.

Anmeld

20. august 2014

Chevro

Mother-love skriver:

Okay. Jeg synes så slet ikke det er meget

Men da vi ikke har en ret stor familie så vil vi ikke få så meget tøj i gaver. Så dette kan vi ikke rigtig regne med.

Du skal også have en del varmere tøj, vores søn er fra juni (: Så det er jo i den anden grøft..

Men jeg synes vi i starten nærmest udelukkende brugte natdragter og bodyer.. (:

Anmeld

20. august 2014

Mother-love

Ja også det jeg tænker. Men hvad hehe. Synes virkelig det er svært når man har et sommer barn og nu skal have et vinter barn

Anmeld

20. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Langærmede bodyer, bløde bukser, strømper, melton futter og pippi hagesmæk! Det var hovedsageligt dét vores havde på han er født i november strømpebukser under bukserne hvis vi var et sted der var køligt. 

til nat var det kortærmet body og natdragt. Ikke altid med body under, kommer jo lidt an på rummet og barnet

Anmeld

21. august 2014

Mother-love

Mor11 skriver:

Langærmede bodyer, bløde bukser, strømper, melton futter og pippi hagesmæk! Det var hovedsageligt dét vores havde på han er født i november strømpebukser under bukserne hvis vi var et sted der var køligt. 

til nat var det kortærmet body og natdragt. Ikke altid med body under, kommer jo lidt an på rummet og barnet

Tak for dit svar.
Det er også sådan noget i den stil jeg tænkte. Men den her lejlighed kan godt være lidt kold om vinteren.
Så tror bestemt jeg går hovedsageligt efter uld bodyer

Og ja det til natten var altid en gåde med Isabella fordi hun var et varmt barn.
Men det kommer jo også helt an på hvad vintervejret byder os denne sæson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.