Hvilken str. vinterstøvle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
9 svar
3 synes godt om
20. august 2014

Masig

Vores dreng bruger pt str. 23, hans fod måler 14 cm. Jeg skal til at købe vinterstøvler, men skal jeg købe 16 cm eller 16,5, tror I? Har fundet nogle på nettet nemlig, ville egentlig helst købe i butik så han kunne prøve, men det er bare så dyrt synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

2babygirls

Masig skriver:

Vores dreng bruger pt str. 23, hans fod måler 14 cm. Jeg skal til at købe vinterstøvler, men skal jeg købe 16 cm eller 16,5, tror I? Har fundet nogle på nettet nemlig, ville egentlig helst købe i butik så han kunne prøve, men det er bare så dyrt synes jeg...

Han skal kun have 1,5 cm i voksetillæg

Anmeld

20. august 2014

Masig

2babygirls skriver:

Han skal kun have 1,5 cm i voksetillæg

Ja det ved jeg, men det er jo lige om han når at vokse inden han skal bruge dem jo...

Anmeld

20. august 2014

CaWi

Masig skriver:

Den skobutik jeg kommer i siger, at køber man vinterstøvler nu, skal man regne med to cm vokse tillæg (en lille tommelfinger siger hun) da de jo gerne skulle kunne passe den ind til i hvert fald februar

Anmeld

20. august 2014

GUSO

Jeg ville ikke købe mere end 1 1/2 cm, det bliver for meget og han vil måske få svært ved ar gå ordentligt sær når fødderne ikke er større, mit råd må være vent med at købe eller risikerer du at skulle købe 1 par. Mere hvis han pludselig vokser

Anmeld

20. august 2014

Dianabk

Masig skriver:

Læg 2 cm til. Har arbejdet i sko forretning i 8 år (gør det ikke mere) og har altid anbefalet kunder at lægge 2 cm til hvis de køber sko til deres små poder nu.

Anmeld

20. august 2014

Isabella_mor

Masig skriver:

Tag ud i en butik og lad ham prøve så du kan finde den rette størrelse der er jo ingen der siger at du SKAL købe de sko han prøver så kan du også få lidt proffessionel vejledning fra dem som sælger skoene ganske gratis

Anmeld

21. august 2014

Masig

CAWI skriver:

Den skobutik jeg kommer i siger, at køber man vinterstøvler nu, skal man regne med to cm vokse tillæg (en lille tommelfinger siger hun) da de jo gerne skulle kunne passe den ind til i hvert fald februar

Det var også den tanke jeg havde til at starte med, så tror også bare jeg køber en str. 24 med to cm tillæg

Anmeld

21. august 2014

Masig

Dianabk skriver:

Læg 2 cm til. Har arbejdet i sko forretning i 8 år (gør det ikke mere) og har altid anbefalet kunder at lægge 2 cm til hvis de køber sko til deres små poder nu.

Super, var også min første indskydelse. Tak for hjælpen, jeg køber str. 24 der er to cm større end hans fod er nu

Anmeld

21. august 2014

Masig

Isabella_mor skriver:

Tag ud i en butik og lad ham prøve så du kan finde den rette størrelse der er jo ingen der siger at du SKAL købe de sko han prøver så kan du også få lidt proffessionel vejledning fra dem som sælger skoene ganske gratis

Har du ret i, men der er jo også forskel på modellerne/mærkerne, så han skal måske have str. 24 i den ene slags, og 25 i den anden, og så kan man jo alligevel ikke sammenligne...

Jeg tror jeg køber en str. 24 og er den helt gal, må jeg jo sende den retur igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.