Zzzzz....vågner pludselig meget tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
2 synes godt om
20. august 2014

moaren

Og hvorfor er det liiiige præcis, at det er blevet sådan?

Min yngste søn bliver 16 måneder om en uges tid og de sidste 14 dage, er han vågnet omkring kl 5.30 om morgenen. Han har eller godt kunne sove til kl. 7, men sådan er det ikke længere. 

Mor er træt....kan ikke få knægten til at sove videre. Vi står ikke op med det samme, men sover bestemt ikke.

Det hjælper ikke at putte ham igen, give ham en flaske eller tage ham med ind i dobbeltsengen. Han vil ikke sove mere. Han sover middagslur i dagplejen og den er som den plejer. Alt mellem 1-3 timer og det har ingen betydning for nattesøvnen hvordan han har sovet til middag.

Kommer i seng omkring kl 20, så det er ikke fordi han bliver puttet for tidligt. Han virker ikke super træt om aftenen og vi kan ikke mærke forskel på om han har sovet meget eller lidt i løbet af dagen, så måske hans søvnbehov ikke er så stort i øjeblikket.

Nogen tanker, forslag, god råd modtages med kys-hånd 

Det skal lige siges, at han har haft dårlig mave en uges tid og inden da var han generet af nogle brandvabler. Ikke en super god tid for lillebror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Jj1709

Moaren skriver:

Min yngste søn bliver 16 måneder om en uges tid og de sidste 14 dage, er han vågnet omkring kl 5.30 om morgenen. Han har eller godt kunne sove til kl. 7, men sådan er det ikke længere. 

Mor er træt....kan ikke få knægten til at sove videre. Vi står ikke op med det samme, men sover bestemt ikke.

Det hjælper ikke at putte ham igen, give ham en flaske eller tage ham med ind i dobbeltsengen. Han vil ikke sove mere. Han sover middagslur i dagplejen og den er som den plejer. Alt mellem 1-3 timer og det har ingen betydning for nattesøvnen hvordan han har sovet til middag.

Kommer i seng omkring kl 20, så det er ikke fordi han bliver puttet for tidligt. Han virker ikke super træt om aftenen og vi kan ikke mærke forskel på om han har sovet meget eller lidt i løbet af dagen, så måske hans søvnbehov ikke er så stort i øjeblikket.

Det skal lige siges, at han har haft dårlig mave en uges tid og inden da var han generet af nogle brandvabler. Ikke en super god tid for lillebror 

Tænker at du måske skal prøve at gøre så hans middagslur måske kortes ned til en time hver dag, og så ryk hans senge tider til senere.. Kan være han er et barn der ikke behøver ret meget søvn.. :-) 

Anmeld

20. august 2014

Marts<3

Moaren skriver:

Sådan er min søn også til tider... Tror det er meget normalt... Jeg tænker altid, at når han blir teenager tager jeg min hævn Så er det op mellem 5-6....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.