Update på min læge foreslog igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
11 synes godt om
20. august 2014

AnnaK89

Jeg var jo så ved min JM og fortalte hende hvad min læge havde sagt og fortalte om mine tiltagende gener.
Der gik ikke langt tid før hun sagde hun var enig og at hun ville ringe over med det samme for at bestille en tid hos en fødselslæge, gerne i denne uge eller i starten af næste uge.

Der var desværre ingen ledige tider, så kunne først komme til 2/9, en uge før termin.
Så hun gav mig en tid hos hende om en uge, og hvis jeg ikke kunne holde ud længere når vi nåede til næste uge, så ville hun henvise mig direkte til fg til igangsættelse så snart de havde tid.
Og blev det helt galt inden jeg skulle op til hende igen, så skulle jeg ringe på fg og så måtte de tage mig ind akut.

Så i princippet er det lidt op til mig selv, hvor længe jeg kan holde det ud, men satser på at holde til jeg skal til samtale med lægen, hvis ikke jeg har født før.
Men tænker jeg spørger min JM om en hindeløsning i næste uge, dels for at vide om der sker noget dernede og for måske at få det hele "modnet" lidt mere inden evt igangsættelse, hvis ikke hindeløsningen sætter det hele igang.

Så jeg er rigtig lettet nu, og føler virkelig at hun lyttede til mig.

I øvrigt har baby det rigtig godt, har et stort symfysemål på 36 cm og baby er skønnet til 3100-3200 g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Tildemor

Ved du hvad kønnet er endnu ? 

Og held og lykke med det hele håber da du kan holde generne ud frem til igangsættelsen 

Anmeld

20. august 2014

AnnaK89

Tildemor skriver:

Ved du hvad kønnet er endnu ? 

Og held og lykke med det hele håber da du kan holde generne ud frem til igangsættelsen 

Det er en pige mere

Anmeld

20. august 2014

Mor til F

Held og lykke med det hele Godt at baby Karla,  hygger sig i maven

Anmeld

20. august 2014

AnnaK89

BabyFreia skriver:

Held og lykke med det hele Godt at baby Karla,  hygger sig i maven

Tak

Håber jeg kan holde ud længst muligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.