Privat dagpleje med økologisk med - Ølstykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. august 2014

Ølstykke dagpleje

Hejsa alle sammen..

Jeg er ny opstartet privat dagpleje i Egedal kommune, jeg kan tage imod børn fra bla. Ølstykke, Stenløse, Slagslunde, Veksø, Jyllinge, Smørum, Frederikssund.

Jeg har en del års erfaring med pasning af børn, både som ansat i vuggestue og privat pasning.

Jeg har valg at Ølstykke privat dagpleje skal være en Økologisk privat dagpleje. Jeg vil hverdag servere hjemmelavet med som så vidt det er muligt være Økologisk.

Jeg er omsorgsfuld, smilende og altid glad. Børnene i min privat dagpleje vil være 100% i centrum, de vil få masser af opmærksomhed, tryghed og udfordringer. Vi vil gå i haven eller på legepladser i området hverdag såvidt det er muligt. Jeg vil altid tage hensyn til hvilken børnegruppe jeg har i dagplejen. Ingen børn er ens hvilket betyder at de har forskellige behov.

Jeg er godkendt til at passe 5 børn af kommunen.
Lige nu har jeg stadig plads til 3-4 børn. Jeg tager også gerne imod tvillinger. Du er også velkommen til at reservere en plads hvis i ønsker en plads senere på året. 

Kontakt mig på tlf: 2594 2321Send mig en mail på: dagpleje@oelstykke-dagpleje.dk

eller kig på min hjemmeside: http://oelstykke-dagpleje.dk/

De kærligste hilsner Elisabeth - Ølstykke privat dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.