Hvornår fødte i 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Francisca skriver:

Åh det lige det jeg ikke håber sker at skulle gå længere og være længere i fødsel end første gang

Min JM sagde, at jeg også ville føde før nr. 2 gang, men jeg følte jeg gik over tid fra 38+6 og så er der bare lang tid op til 40+5.

Alle fødsler er forskellige og kan man aldrig vide, hvordan at det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

LLT.

Francisca skriver:

Ja jeg er nu idag 37+1 2 gangs fødende og pænt utålmodig
Jeg fødte min datter 38+0 hvor fødslen startede med vandafgang 37+6 og små 6 timer efter var hun ude. Dejlig nem og hurtig fødsel.
Men hvad med jer der har født 2 gang hvornår fødte i, i forhold til 1 gang og hvordan var fødslen?
Jeg er mere end klar til lillesøster kommer og krydser fingre for hun bare snart vil ud til os

Første gang 39+1 og anden gang 40+3, er nu 30+1 3.gang, er noget spændt på hvornår det sker denne gang

Anmeld

21. august 2014

emsaroto

11 dage for sent, og fordi jeg blev sat i gang på 10. dagen.  

Anmeld

21. august 2014

MorTilSnartFire <3

1. gang 39+0 med 11 timers veer fra start til slut og med 2 presseveer, ingen bristninger eller lign. Fantastisk fødsel!!

2. gang 40+1 med 5 timers veer fra start til slut og 1 presseve, bristet fra ende til anden! Men uden tvivl ligeså fantastisk fødsel. veerne bed mere til end 1. gang, men det tog så heller ikke så lang tid

Nu venter jeg barn n.3 og er 34+5 i dag og er da virkelig spændt på, hvornår baby kommer denne gang. Tiden var enorm lang med nr.2, da jeg forventede han kom ligeså tidlig eller endda tidligere, nu storebror også kom før, men nææææh nej! Fik også at vide, at han helt sikkert ville komme før (nr.2) men der tog de fejl Fik løsnet hinder 39+0 og igen 40+1, hvor jeg fødte om aftenen.

Anmeld

21. august 2014

lineog4

Første 3 fødsler 40+4, men den sidste havde sin egen mening så jeg måtte sættes i gang 41+0 og der var jeg slet ikke moden nok til at prikke vandet...

Anmeld

21. august 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Francisca skriver:

Jeg kan slet ikke overskue tanken om at gå længere end med min datter hehe og slet ikke være i fødsel længere?

Tror jeg gerne.. Alle sagde også til mig at 2. gang gik hurtigere

og forventede heller ikke at skulle gå over tid 

Anmeld

21. august 2014

Elvers

Jeg er gået en del over tid begge gange...

41+5 første gang
41+6 anden gang

kh elvers

Anmeld

21. august 2014

Clisolka

Francisca skriver:

Ja jeg er nu idag 37+1 2 gangs fødende og pænt utålmodig
Jeg fødte min datter 38+0 hvor fødslen startede med vandafgang 37+6 og små 6 timer efter var hun ude. Dejlig nem og hurtig fødsel.
Men hvad med jer der har født 2 gang hvornår fødte i, i forhold til 1 gang og hvordan var fødslen?
Jeg er mere end klar til lillesøster kommer og krydser fingre for hun bare snart vil ud til os

1. gang blev jeg sat i gang 39+4, hvor JM tog vandet - jeg fik et akut kejsersnit 15 timer senere (39+5), da den unge dame havde sat sig fast i mit bækken 

2. gang skulle jeg havde været sat i gang 39+4 kl. 13, men vi måtte afsted til fødegangen kl. 7 om morgenen. Jeg vågnede med veer kl. 2 om natten. Han er født 9.57 ved en helt normal fødsel uden smertestillende 

Anmeld

21. august 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ked af at sige det men... fødte også min første 2 uger før tid, vandet gik og jeg blev sat i gang. Men anden gang gik jeg 2 dage over tid! Håber snart der sker noget hos dig

Anmeld

22. august 2014

siw84

Første gang fødte jeg 38+5
Anden gang fødte jeg 35+0 (tvillinger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.