Erfaring med OUH!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. august 2014

maria_wlt

I morgen er jeg fået 6 dage over tid og skal ringe for at bestille en tid til undersøgelse.

Nogen der har prøvet det for nylig og kan fortælle lidt om hvad de fik ud af det??

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Noahmor

maria_wlt skriver:

I morgen er jeg fået 6 dage over tid og skal ringe for at bestille en tid til undersøgelse.

Nogen der har prøvet det for nylig og kan fortælle lidt om hvad de fik ud af det??

TAK

Jeg var igennem det i februar. Hvad vil du gerne vide. 

Første overtidssamtale er en samtale om, hvordan du har det. De tjekker urin og blodtryk. Derudover scanner de for at se om der stadig er godt med fostervand. Hvis alt ser fint ud, bliver du desværre ikke sat igang. 

Jordemoderen prøvede at lave hindeløsning på mig og jeg endte med at blive sat igang efter første samtale pga lidt for højt blodtryk og lidt skæve tal i efterfølgende blodprøve. 

Anmeld

20. august 2014

maria_wlt

Noahmor skriver:

Første overtidssamtale er en samtale om, hvordan du har det. De tjekker urin og blodtryk. Derudover scanner de for at se om der stadig er godt med fostervand. Hvis alt ser fint ud, bliver du desværre ikke sat igang. 

Jordemoderen prøvede at lave hindeløsning på mig og jeg endte med at blive sat igang efter første samtale pga lidt for højt blodtryk og lidt skæve tal i efterfølgende blodprøve. 

Du skriver det jeg havde regnet med - Tak.

Sidder helt og håber på skæve tal  

Gider ikke rigtig være gravid mere - Vil bare have den bølle ud 

Anmeld

20. august 2014

maria_wlt

Noahmor skriver:

Fik du en tid samme dag?

Anmeld

20. august 2014

Noahmor

maria_wlt skriver:

Du skriver det jeg havde regnet med - Tak.

Sidder helt og håber på skæve tal  

Gider ikke rigtig være gravid mere - Vil bare have den bølle ud 

Ha ha, sådan havde jeg det også.  Min første er født i 38+1, så var ret utålmodig da jeg gik over tid.

ja, fik en tid samme dag. 

Jeg måtte dog ikke komme hjem efter fødslen pga blodprøve og blodtryk, så fik en overnatning på vuggen. 

Anmeld

20. august 2014

maria_wlt

Noahmor skriver:

Ha ha, sådan havde jeg det også.  Min første er født i 38+1, så var ret utålmodig da jeg gik over tid.

ja, fik en tid samme dag. 

Jeg måtte dog ikke komme hjem efter fødslen pga blodprøve og blodtryk, så fik en overnatning på vuggen. 

Utålmodig x 2 - Ene kom først 40+5. Vandet gik dog dengang.

Vuggen er fint med mig  Har jeg ikke prøvet endnu 

Anmeld

20. august 2014

Noahmor

maria_wlt skriver:

Utålmodig x 2 - Ene kom først 40+5. Vandet gik dog dengang.

Vuggen er fint med mig  Har jeg ikke prøvet endnu 

Så spændende er der nu ikke. 

Håber du bliver sat igang imorgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.