Nervøitet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
2 svar
1 synes godt om
20. august 2014

Anonym trådstarter

Puha! Har i de seneste dage, været meget nervøs for, om den lille spirre inde i min mave om den egentlig er der, eller om den er død. Alle mine symptomer på graviditet er gået væk, håber dog, at det er pga at jeg er gået ind i uge 11. Jeg har ikke været til nogen tidlig skanning, desværre. 

Nu har jeg så besluttet mig for, at tage til skanning i aften, selvom der er en 1 uge til NF, men mit hoved, kan simpelthen ikke holde til at tænke mere over det!

Jeg har overhovedet ikke blødt i min graviditet, men tvivlen er der stadig, om den er der og om den lever. Jeg krydser fingre og glæder mig til senere i dag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Anonym trådstarter

Er der min nogle, der har haft samme oplevelse og det så viste sig, at være positivt?  

Anmeld

20. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Puha! Har i de seneste dage, været meget nervøs for, om den lille spirre inde i min mave om den egentlig er der, eller om den er død. Alle mine symptomer på graviditet er gået væk, håber dog, at det er pga at jeg er gået ind i uge 11. Jeg har ikke været til nogen tidlig skanning, desværre. 

Nu har jeg så besluttet mig for, at tage til skanning i aften, selvom der er en 1 uge til NF, men mit hoved, kan simpelthen ikke holde til at tænke mere over det!

Jeg har overhovedet ikke blødt i min graviditet, men tvivlen er der stadig, om den er der og om den lever. Jeg krydser fingre og glæder mig til senere i dag!  

Tror nu ikke du skal være nervøs, men godt du tager til scanning så du kan få ro i sjælen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.