Dagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har din a-kasse ikke en hjemmeside?

Hvis det f.eks. er HK så kan man tilmelde sig at få en mail med hvornår man kan udfylde kortet, man kan gemme standardsvarene så det kun tager 3 klik at sende det afsted medmindre der er ændringer, og man kan se oversigter over hvornår og hvor meget der udbetales for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Den mindste

Vil tro du får omkring 12000 udbetalt denne gang.

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Har din a-kasse ikke en hjemmeside?

Hvis det f.eks. er HK så kan man tilmelde sig at få en mail med hvornår man kan udfylde kortet, man kan gemme standardsvarene så det kun tager 3 klik at sende det afsted medmindre der er ændringer, og man kan se oversigter over hvornår og hvor meget der udbetales for

Tak det vil jeg da lige kigge på, selvom jeg synes det svært at finde rundt på deres side

Anmeld

20. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak det vil jeg da lige kigge på, selvom jeg synes det svært at finde rundt på deres side

Hvis det er HK så kan jeg godt prøve at hjælpe dig

Har f.eks. et direkte link til siden med satserne

Anmeld

20. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
hannetheis skriver:

Vil tro du får omkring 12000 udbetalt denne gang.

Får man 12000 kr udbetalt på laveste dagpengesats?? Vildt alligevel Hvor meget får man på højeste sats?

/ Taco78 

Anmeld

20. august 2014

stjernehimmel

Taco78 skriver:

Får man 12000 kr udbetalt på laveste dagpengesats?? Vildt alligevel Hvor meget får man på højeste sats?

Hmm det må være før skat.... da det var det jeg havde udbetalt på den højeste(og jeg har stort fradrag)

Anmeld

20. august 2014

Valle81

Kun fordi denne gang er en 5 ugers udbetaling, normalt kun 4 uger. Så nej, det får man normalt ikke��

Anmeld

20. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
stjernehimmel skriver:

Hmm det må være før skat.... da det var det jeg havde udbetalt på den højeste(og jeg har stort fradrag)

Tak for svar Synes også det lød af meget, da jeg får lige over 14000 som pædagog (på 30 t dog), men jeg kender ikke dp satserne

/ Taco78 

Anmeld

20. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Valle81 skriver:

Kun fordi denne gang er en 5 Tigers udbetaling, normalt kun 4 uger. Så nej, det får man normalt ikke??

Ok tak for svar
Jeg tænkte bare - hvad får man så på højeste sats Det ville vel næsten være det, jeg får som pædagog på 30 t så - og der skulle jo helst være forskel

/ Taco78 

Anmeld

20. august 2014

Valle81

Taco78 skriver:

Ok tak for svar
Jeg tænkte bare - hvad får man så på højeste sats Det ville vel næsten være det, jeg får som pædagog på 30 t så - og der skulle jo helst være forskel

Højeste dagpenge sats er 4075 kr om ugen, så lige over 16000 om måneden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.