Hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Nadia&Daniel

Lunae skriver:

Her er min uforbeholdne mening

Ella ligger lidt for tæt op af Alma + jeg ikke bryde mig om navnet.

Agnes er det jeg har stemt og synes at Alma og Agnes lyder rigtig fint sammen.

Esther er også et virkelig fint navn, men hvis det minder for meget om farens, ville jeg nok vælge udenom.

Kunne ikke beskrive det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Anonym trådstarter

carinabj skriver:

Hmmm.... Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg ville vælge af disse navne, men fik bare lyst til at bringe et fjerde navn i spil, da jeg synes Alma og Liva er to navne som passer rigtig godt sammen.

håber I finder det navn I synes er det helt rigtige til lillesøster ;-)

Tak for nyt bud, men det har vi en i familien der hedder, så det går ikke. Det er ellers et rigtig sødt navn

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

BabyLove83 skriver:

Kommer med et nyt bud 

Vera eller Dagmar

ellers så Agnes eller Esther 

Vera er jeg ikke så vild med, men Dagmar er et virkelig fint navn!! Min søde farmor hed det. 

Jeg har tænkt på det, men synes, at Alma og Dagmar lyder for ens. Måske er det bare mig

Anmeld

21. august 2014

Pigent

Anonym skriver:

Er i syv sind ift lillesøsters navn. Er vild med alle disse 3 navne, men kan finde ulemper ved dem alle. 

Storesøster hedder Alma, så det skal lyde godt sammen. Fars navn klinger lidt derhen af Esther. Agnes har samme forbogstav som storesøsters, og det ser jeg på en måde som en ulempe. Og Ella og Alma lyder lidt for ens, når man kalder på dem

Hihi, ved godt det er bagateller, men alligevel

Alma og Agnes eller Alma og Ella, jeg synes ikke de er for tætte. Esther er jeg ikke vild.

Ellers hvad med Alma og
Sofie
Astrid
Thea
Marie
Elina

Anmeld

21. august 2014

Risse

Jeg har stemt på Ella

Jeg synes at Alma og Ella lyder rigtig fint sammen og mener bestemt ikke at de minder for meget om hinanden! Tvært imod, så synes jeg at de er ret forskellige, men stadig minder nok om hinanden til at det giver en sød søster-klang

Faktisk kom jeg med det samme til at tænke på de to søstre fra Frozen: Anna og Elsa Det er jo ikke de samme navne, så det er jo ikke at opkalde dem efter nogen, men vokalerne er de samme og de lyder altså bare helt rigtigt sammen!

Uanset hvad, så held og lykke med det

Anmeld

21. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Helt klart Ella.... :-) elsker det navn...

Esther er også sødt.. 

Anmeld

21. august 2014

ESV

Jeg har stemt Esther for det syntes jeg bare er mega fint! Men ellers hvad med Alice? Eller Dagmar, eller Ingrid

Anmeld

21. august 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Er i syv sind ift lillesøsters navn. Er vild med alle disse 3 navne, men kan finde ulemper ved dem alle. 

Storesøster hedder Alma, så det skal lyde godt sammen. Fars navn klinger lidt derhen af Esther. Agnes har samme forbogstav som storesøsters, og det ser jeg på en måde som en ulempe. Og Ella og Alma lyder lidt for ens, når man kalder på dem

Hihi, ved godt det er bagateller, men alligevel

Ella & Alma - så fine navne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.