Har det SÅ dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. august 2014

Anonym trådstarter

Er ano da min graviditet er hemmelig endnu. 

Jeg er 4+1 og har det sindssygt dårligt. Mest om aftenen. Det er på det nærmeste, som roskildesyge, med opkast, mavekramper, koldsved og dårlig mave. I min første graviditet, var det slet ikke sådan. Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Husker du og spise mange gange i løbet af dagen , 

jeg fandt ud af jo flere gange jeg spiste i løbet af dagen jo mere forsvandt min kvalme 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Ja det syntes jeg at jeg gør, men vil da være obs på det. Det værste er næsten mavekramperne... Det gør så ondt. 

Anmeld

22. august 2014

najabaja

Gå til lægen. Jeg kastede op flere gange om dagen, og havde max kvalme 24/7, så jeg kun kunne lægge i sengen. Og hyppige måltider - joke! Jeg kunne kun spise kiks og drikke vand, og selv det kom op igen.

Så kom jeg på Postafem (en søsygepille) som godt nok er sløvende, men det hjalp lidt på opkastningerne (men IKKE på kvalmen..). Efter 2 uger på dem skiftede jeg ti Ondansetron (et kvalmestillende middel). Nu er min kvalme faldet fra konstant at være mellem 8-10 (på en skala fra 1-10) til at svinge mellem 2-6 - KÆMPE forskel. Jeg kan rent faktisk komme ud af sengen nu! Kaster dog stadig op ind i mellem, men slet ikke hver dag.

Er i 10. uge nu, og har stadig kvalme/opkastninger, men regner med de snart forsvinder, eftersom jeg er ved at være derop af i ugerne  Men indtil da, så sværger jeg til Ondansetron!

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for råd, håber du får det bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.