Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften damer
Jeg har termin på søndag og har knap 4 kg baby i maven, så jeg er pænt utålmodig! Ligesom alle andre
Så jeg tænkte på sandsynligheden for at denne fødsel også starter med vandafgang - det er nemlig et tegn man kan forstå
For mig er det forhåbentlig ikke relevant med igangsættelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Godaften damer Jeg har termin på søndag og har knap 4 kg baby i maven, så jeg er pænt utålmodig! Ligesom alle andre Så jeg tænkte på sandsynligheden for at denne fødsel også starter med vandafgang - det er nemlig et tegn man kan forstå For mig er det forhåbentlig ikke relevant med igangsættelse
GUSO skriver: Begge gange gik vandet, 2. Gang dog næsten 5 uger før tid noget uventet, men ja det er da et tegn man kan forstå
Begge gange gik vandet, 2. Gang dog næsten 5 uger før tid noget uventet, men ja det er da et tegn man kan forstå
Nå øv da :s
Men ja, håber det samme sker denne gang, så kan jeg også få ordnet et par praktiske ting inden veerne kommer
Blankt...
1. Gang var igangsættelse 36+6
2. Gang var igangsættelse 42+0
Gruer ærligtalt for 3. forsøg hvis det skulle komme en gang, det bliver sikkert gode gange 3 med igangsættelser haha
Mine tykke fingre stemte så forkert, men mit svar skulle ha været:
veer 1. gang først, og vandafgang 2. Gang Jeg blev sat i gang 2. Gang ved at de tog mit vand, så vil nærmere kalde det igangsættelse m vandafgang
Er sat i gang begge gange...
Første gang gik vandet, så fik jeg veer uge 39+3. Anden gang fik jeg veer først og så gik vandet uge 40+6. Held og lykke med den kommende fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128