So he said yes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
10 svar
10 synes godt om
19. august 2014

Anonym trådstarter

Se min tråd om uforpligtende sex med en man har mødt online. Vi skrev sammen det meste af natten og i dag, og så spurgte jeg. Og han skrev, at han klart var interesseret og at han synes jeg er rigtig pæn. Vi aftalte tiden, og han sendte mig en sms med sit tlf nr. Det er så fredag.

Ja sorry, men mit liv har handlet temmelig meget om forælderrollen og har ikke haft sådan noget fri sex i 6-7 år.

Bør jeg gøre noget nu. Vi skal lige aftale et sted at mødes og af grunde geografiske grunde er det mig der skal finde ud af det.

Men vil helst ikke virke desperat og nu tog jeg initiativet til aftalen. Har prøvet at være lidt for pågående. Vil ikke gentage det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Se min tråd om uforpligtende sex med en man har mødt online. Vi skrev sammen det meste af natten og i dag, og så spurgte jeg. Og han skrev, at han klart var interesseret og at han synes jeg er rigtig pæn. Vi aftalte tiden, og han sendte mig en sms med sit tlf nr. Det er så fredag.

Ja sorry, men mit liv har handlet temmelig meget om forælderrollen og har ikke haft sådan noget fri sex i 6-7 år.

Bør jeg gøre noget nu. Vi skal lige aftale et sted at mødes og af grunde geografiske grunde er det mig der skal finde ud af det.

Men vil helst ikke virke desperat og nu tog jeg initiativet til aftalen. Har prøvet at være lidt for pågående. Vil ikke gentage det.

You go girl!!!!! 

Anmeld

19. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Anmeld

19. august 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

God fornøjelse herfra

Monica

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Men hvor meget eller lidt bør jeg kontakte ham ind til fredag? Altså nu er vi jo enige, så der er vel ikke så meget at sige.

Anmeld

19. august 2014

EAF

Anonym skriver:

Men hvor meget eller lidt bør jeg kontakte ham ind til fredag? Altså nu er vi jo enige, så der er vel ikke så meget at sige.

Well der er jo meget lidt gammeldaws date over det så tænker at fri sex uden forpligtelser burde gøre det nemmere bare at skrive - du kan sende et par stikord i løbet af ugen. 

Jeg glæder mig til at se dig

jeg glæder mig til at smage på dig

.. alt efter hvordan jeres samtale forud har været så burde der jo være lidt brudt is nu som skulle gøre den mere flydende nu 

Men udover det - hvor er det da fedt på dine vegne. Super godt du spurgte 

Anmeld

19. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ikke for meget, tænker jeg. Men du skal jo helt naturligt kontakte ham angående hvor I skal mødes. Så jeg ville nok lade det være ved den ene mail - der er jo ikke så lang tid til fredag. 

Anmeld

20. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Vent med at kontakte ham til du ved hvor I skal mødes, så virker det helt naturligt. Hvem ved, måske kontakter han dig inden fredag og så kan du sagtens svare ham

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

Det løste sig egentlig, jeg lovede at sende oplysninger om stedet, det gjorde jeg i en kortfattet mail. Så skrev han selv en mail med spørgsmål, der ikke havde med sex at gøre så det var egentlig nemt nok at komme videre derfra.

Tror det der forvirrer, er at han er interesseret, altså han skriver hurtigt tilbage og spørger til mine interesser og holdninger til forskellige ting, fremtidsplaner (ikke sådan noget creepy noget jeg vil giftes med dig agtigt) men bare i almindelighed.

Men udover det er han ikke typen, der sådan slynger om sig med komplimenter, kun den ene besked om at han synes jeg var rigtigt pæn og at han sagtens kunne være interesseret. Men det gør jeg jo heller ikke til ham. Og der er slet ikke nogen vulgær stemning mellem os.

Anmeld

20. august 2014

Newsence

et lille råd.

husk nu at passe på dig selv.. nu ved jeg ikke hvor I skal mødes men husk at enten skal nogen vide hvor du er eller også skal I mødes et sted hvor I ikke er alt for alene men samtidig alene eller noget...

Det er ren erfaring at man hurtigt kan komme i vanskeligheder selvom man har snakket med fyren før og han lyder helt skøn...

En ven/veninde der måske ved hvor du er og som du lige skal tjekke ind hos bagefter?? eller måske mødes i en swingerclub, hvor der er en vært der kan hjælpe...
¨

Men ellers.. Held og lykke. Og husk at nyd det 100 %

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.