Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Jeg skal til NF i morgen (11+6), og synes jeg har læst et sted, at man helst skal have fyldt blære, når man møder op.
Hvordan er jeres erfaringer? Jeg har ikke fået noget at vide fra hospitalet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LJMNA skriver: Det har jeg aldrig hørt om, tvært imod blev jeg bedt om at hoppe ned af briksen og gå ud og tisse hehe
Det har jeg aldrig hørt om, tvært imod blev jeg bedt om at hoppe ned af briksen og gå ud og tisse hehe
Der kan man bare se! Så dropper jeg lige den idé igen.
Da jeg var til nf skulle jeg have fyldt blære. Var kommet til at tisse inden og blev bedt om at gå ud og drikke 3 glas vand :-)
I min indkaldelses folder stod der at det var bedst hvis der var noget i blæren...
Men det er åbenbart forskelligt fra sted til sted.
naj88 skriver: Hej alle, Jeg skal til NF i morgen (11+6), og synes jeg har læst et sted, at man helst skal have fyldt blære, når man møder op. Hvordan er jeres erfaringer? Jeg har ikke fået noget at vide fra hospitalet.
Det var også min tanke. Så sørger jeg bare for at drikke godt med vand fra morgenstunden.
Hej alle, Jeg skal til NF i morgen (11+6), og synes jeg har læst et sted, at man helst skal have fyldt blære, når man møder op. Hvordan er jeres erfaringer? Jeg har ikke fået noget at vide fra hospitalet.
Jeg måtte ikke tisse i timen op til scanning
Der stod også noget om hvorfor i folderen - kan bare ikke huske hvad der stod!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128