Hvor meget bruger i om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2014

Mother-love

Hej piger.
Den har helt sikkert været der men kan ikke lige finde nogen tråde om det.

Men jer der er enlige hvor meget bruger i om mdr. På mad, transport, tøj og div?

Jeg har Isabella på 3,2 år som stadig bruger ble. Og så kommer lillebror til januar.

Jeg kommer ikke til at bruge bus ret meget, da jeg kan gå til og fra bh. Og jeg er sygemeldt på kh.

Jeg vil ca have 3600kr om mdr. Og fra 1/11 stiger det så til ca 4600 da jeg så vil få de ordinære tilskud.

Jeg vil så ligge 500kr til side om mdr til uforudsete udgifter samt sko, flyverdragter og vinterjakker osv. Altså de dyre ting.

Jeg har tænkt meget på bil i fremtiden men det ser ikke ud til det bliver realistisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Mettefpigen

Når alle regninger er betalt har bassen og jeg 2000-2500 til mad, tøj, uforudsete ting ;-)

Anmeld

19. august 2014

Mother-love

Mettefpigen skriver:

Når alle regninger er betalt har bassen og jeg 2000-2500 til mad, tøj, uforudsete ting ;-)

Okay. Hvad spiser i til aftensmad sådan i løbet af ugen?

Altså jeg vil jo hovedsageligt handle ind i netto. Og så Føtex hvis jeg har glemt noget da det er tættere på.

Men starter med at lave madplan hver mdr og så handler jeg kød og div ting ind som kan holde sig længe hver den første. For der kan jeg låne min mors bil til at gøre dette.

Også fordi jeg har tendens til impulskøb

Anmeld

19. august 2014

Mettefpigen

Mother-love skriver:

Okay. Hvad spiser i til aftensmad sådan i løbet af ugen?

Altså jeg vil jo hovedsageligt handle ind i netto. Og så Føtex hvis jeg har glemt noget da det er tættere på.

Men starter med at lave madplan hver mdr og så handler jeg kød og div ting ind som kan holde sig længe hver den første. For der kan jeg låne min mors bil til at gøre dette.

Også fordi jeg har tendens til impulskøb

Det er forskelligt... kigger meget efter tilbud, ellers er det mad der varer i flere dage som f.eks lasagne, frikadeller, kødsauce... har ikke bil kun cykel så det er ikke meget der kan handles ind af gangen...

Anmeld

19. august 2014

Mother-love

Mettefpigen skriver:

Det er forskelligt... kigger meget efter tilbud, ellers er det mad der varer i flere dage som f.eks lasagne, frikadeller, kødsauce... har ikke bil kun cykel så det er ikke meget der kan handles ind af gangen...

Nej det er nemlig det. Der er jeg så glad for jeg lige kan låne min mors bil til de helt store indkøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.