kan ikke "tåle" at gå i bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej de damer!
Ja, I kender det sikkert - man har masser af tid og beslutter sig for at tage et laaaaangt varmt bad.. uhm, elsker det! problemet er bare at det kan jeg ikke længere Jeg bliver søsyg og kaster op Korte bade kan jeg godt tage, men jeg kan ikke stå inde i varmen og slappe af uden at få det skidt
Mon det er pga. lavt blodtryk, det varme vand der udvider karrene og så går det galt?
synes bare det er træls at jeg skal have det sådan, nu hvor jeg egentlig ikke er plaget af kvalmen længere..
Nogen der har det på samme måde?
knus Caroline 12+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

CarinaSB

Jeg havde det på samme måde .. jeg kunne max være under bruseren i 5 min .. og så skulle jeg ellers ud .. Min kæreste har fundet mig på gulvet inde i bruse kabinen hvor jeg bare kastede op og havde det virkelig skidt ..

Så jeg begyndte på at først at vandet ikk var så varmt og så efterhånden skrue op for varmen . det hjalp mig rigtig meget

Anmeld

18. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

Hej de damer!
Ja, I kender det sikkert - man har masser af tid og beslutter sig for at tage et laaaaangt varmt bad.. uhm, elsker det! problemet er bare at det kan jeg ikke længere Jeg bliver søsyg og kaster op Korte bade kan jeg godt tage, men jeg kan ikke stå inde i varmen og slappe af uden at få det skidt
Mon det er pga. lavt blodtryk, det varme vand der udvider karrene og så går det galt?
synes bare det er træls at jeg skal have det sådan, nu hvor jeg egentlig ikke er plaget af kvalmen længere..
knus Caroline 12+4

tror det er meget normalt jeg hvade det på sammen måde under graviditeten, det var bare lige ind sæbe i håret og her og der. nu skal jeg prise mig lykkelig hvis Nicklas lader mig får et langt varmt bad ellers har jeg 15 min fra han er blevet langt på sit tæppe til jeg skriger i vilde sku og ikke gider ligge der mere.

og forrensten jeg hvade ikke for lavt blodttryk heller ikke for højt. tror mere det er kroppen som er meget overbeslastet og så alt det varme vand og  fugtdigheden som påvirker kroppen

Anmeld

18. august 2009

H+S Skjolgborg.

Sådan have jeg det også efter lang bad og dejligt varmt.
Kunne jeg lige i starten men ikke ca mellem 8 og 18 uge...
Men nu har jeg det super med lidt lang bad blever dog mere træt bagefter...

Før kunne jeg kun max 5 min så var jeg svimmel følte bade elelr jeg kørte rundt og fik ondt i hovede især hvis manden var med og han rørt på sig stå stille sagde jeg det gynger..
kaste af og til også op..

Men som sagt går det super bedre nu kan dog ikke stå ligeså længe som inden jeg blev gravid så falder jeg i søvne tro jeg pga varmen også.

Tro du kan igen om nogle uger..
XXX finger for det.

Mvh Henriette 22+0

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Jeg havde det på samme måde .. jeg kunne max være under bruseren i 5 min .. og så skulle jeg ellers ud .. Min kæreste har fundet mig på gulvet inde i bruse kabinen hvor jeg bare kastede op og havde det virkelig skidt ..

Så jeg begyndte på at først at vandet ikk var så varmt og så efterhånden skrue op for varmen . det hjalp mig rigtig meget

tak for dit svar.. jeg har forsøgt det med at skrue mere og mere op for det varme, men med samme resultat...tror bare jeg må holde mig til de korte bade

Anmeld

19. august 2009

Hjaltesmor

Jeg kan kun med kolde bade, og sådan har jeg haft det siden uge 34-35. Jeg er begyndt at kunne have en smule tændt for det varme nu også, men ikke meget.

Kun når jeg har været i svømmehallen og er godt kølet ned, kan jeg tage et 'ordentligt' bad. Svømmehallen er altså en fantastisk opfindelse, når man er gravid!

Os der er højgravide her i sommervarmen må bare se frem til alle de børnefødselsdage med 30 unger, der kan holdes i haven, parken eller lign.

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Hej de damer!
knus Caroline 12+4

Sådan havde jeg det også, virkelig ubehagelig, det var helt sikkert at jeg kastede op hver gang jeg var i bad.

ved ikke om det er luften der bliver på et badeværelse når man er i bad, der trykker en når man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.