Sko som er foret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. august 2014

Mortilxx

Hej

Min søn har et par ECCO Mimic sko som ikke er foret, jeg lægger mærke til i går, at hans fod er vokset en del siden sidste sko køb i april i år, så hans tæer faktisk næsten støder på.
Jeg er så i tvivl om jeg skal købe en ny model fra ECCO, stadig Mimic, men denne er lidt højere og er foret, eller skal jeg bare købe en som ikke er foret og vente med at købe den model som er foret til det bliver koldere?

Han har en meget tynd fod uden et godt lag fedt, så min tanke er, at hans fødder måske godt kunne have gavn af nogle lidt varmere sko nu når vejret skifter?

Håber I kan hjælpe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville købe dem med for i nu! Vh stine

Anmeld

19. august 2014

PernilleogLouis

Jeg ville købe den uden foer - syns det er for tidligt at få så varme sko på

Anmeld

19. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Uden foret. Det er ikke vinter endnu.

Anmeld

19. august 2014

Mortilxx

StineW79 skriver:

Jeg ville købe dem med for i nu! Vh stine

Jeg tror også det er det jeg hælder mest til, men jeg ender nok ud med begge dele

Anmeld

19. august 2014

Mortilxx

PernilleogLouis skriver:

Jeg ville købe den uden foer - syns det er for tidligt at få så varme sko på

Kan du sikkert have meget ret i Tak for svar

Anmeld

19. august 2014

Mortilxx

Aisha skriver:

Uden foret. Det er ikke vinter endnu.

Jeg tænker også om det bliver for varmt til nu, men samme tid tænker jeg, at han altid har lidt kølige fødder og der ikke går meget mere end en måned, før han får brug for nogle der er lidt varmere

Anmeld

19. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nihell skriver:

Jeg tænker også om det bliver for varmt til nu, men samme tid tænker jeg, at han altid har lidt kølige fødder og der ikke går meget mere end en måned, før han får brug for nogle der er lidt varmere

Hm, jeg plejer bare og give lidt tykkere sokker på min søn når jeg synes det er lidt ekstra koldt. Feks idag var meget koldt om morgen. Nu er det varmt så han har mulighed for at tage de tykke sokker af og tage de tynde på. Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men det fungere for min søn.

Anmeld

19. august 2014

IT-nørd

Nihell skriver:

Hej

Min søn har et par ECCO Mimic sko som ikke er foret, jeg lægger mærke til i går, at hans fod er vokset en del siden sidste sko køb i april i år, så hans tæer faktisk næsten støder på.
Jeg er så i tvivl om jeg skal købe en ny model fra ECCO, stadig Mimic, men denne er lidt højere og er foret, eller skal jeg bare købe en som ikke er foret og vente med at købe den model som er foret til det bliver koldere?

Han har en meget tynd fod uden et godt lag fedt, så min tanke er, at hans fødder måske godt kunne have gavn af nogle lidt varmere sko nu når vejret skifter?

Håber I kan hjælpe

Freya har for 2. år i træk fået et par Superfit GøreTex sko. De er åndbare, varmere end alm sko og super robuste. Det par hun brugte i foråret er overhovedet ikke slidt. Det er en slags tekstil foer du kan se på billeder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2014

IT-nørd

Hun bruger skoene helt frem til hun kommer i vinterstøvler og hendes fødder er hverken varme eller kolde. 

Du du kan faktisk se hendes gamle sko under min annonce. Der er mange billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.