Svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er 36+0 idag og har siden i fredags døjet med en underlig form for svimmelhed (hvis man da kan kalde det dét). Jeg føler lidt jeg går rundt i en konstant osteklokke - eller som om jeg er lidt ved siden af mig selv. Jeg er fysisk til stede i det ting jeg gør, men psykisk føler jeg mig ikke til stede - lidt som om jeg ser mig selv udefra. Det er dybt frusterende og gør det svært at være sammen med andre mennesker! 

Jeg føler mig på ingen måde stresset eller bekymret over noget som helst, så synes ikke det skulle komme af det. 

Er der nogle som har oplevet dette eller har noget erfaring med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Kay

altså almindelig svimmelhed har jeg erfaring med under fraviditeten... og det er mest fordi mit blodsukker laver nogle store udsving af en ubegribelig grund... men det der lydder ikke som det... for det går over når man spiser eller drikker noget... 

hvis jeg var dig ville jeg lige give lægen et kald 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

altså almindelig svimmelhed har jeg erfaring med under fraviditeten... og det er mest fordi mit blodsukker laver nogle store udsving af en ubegribelig grund... men det der lydder ikke som det... for det går over når man spiser eller drikker noget... 

hvis jeg var dig ville jeg lige give lægen et kald 

Tak for svar  

jeg var faktisk hos lægen igår (dog for noget andet) hvor jeg nævnte det kort. H*n virkede ikke til at bide mærke i det, men kan være jeg skal kontakte lægen igen, hvis det ikke bliver bedre. 

Anmeld

19. august 2014

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar  

jeg var faktisk hos lægen igår (dog for noget andet) hvor jeg nævnte det kort. H*n virkede ikke til at bide mærke i det, men kan være jeg skal kontakte lægen igen, hvis det ikke bliver bedre. 

Det syntes jeg du skulle hvis det ikke bliver bedre 

Anmeld

19. august 2014

sost

Jeg ville få målt mit hæmoglobin hos lægen (altså blodprocent), mit var lavt og gav svimmelhed og træthed og det kan hjælpes med at tage noget ekstra jern :-) 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

sost skriver:

Jeg ville få målt mit hæmoglobin hos lægen (altså blodprocent), mit var lavt og gav svimmelhed og træthed og det kan hjælpes med at tage noget ekstra jern :-) 

Tak for svar! 

Jeg fil tjekket blodprocent igår som var normal - havde ellers selv haft den tanke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.