Mor her sat på plads;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Tina2

He he, er jeres også begyndt at komme med nogle sjove "voksen"-kommentarer?

I fredags holdt jeg fri fra middag og kørte i Storcentret og købte gave til min kusine, som vi skulle til studentergilde hos dagen efter....

Hentede Filuca kl. 14 og så kørte vi hjem og hyggede en times tid inden vi hentede Milas.
Så sagde Filuca: "Mor skal vi ikke ha købt gave til Sisse"
Jeg sagde så at det havde jeg gjort idag fordi jeg havde været i storcentret....

Så stillede hun sig op, lagde armene over kors og sagde "har du været i storcentret uden din datter"!!!!!!!
Ha ha, synes hun er så sjov, når hun gør det;-) Sådan rigtig bestemt...... Og bare det at hun omtaler sig selv som "datter" og ikke "mig":-)

Senere på dagen spurgte hun hvad det var jeg sku om aftenen og jeg sagde jeg sku til fest hos Trine.....
Igen armene over kors og så sagde hun "til fest iaften? Synes du ikke det var bedre du blev hjemme hos dine børn"!!! Ha ha ha! Jeg var bare flad af grin!!!

Knus Tina og gammelkloge Filuca *gg*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Susan1978

jo jo den kører også herhjemme.

Ea siger også sådanne ting..  fx siger hun hvis hun kommer til at gøre noget uheldigt og jeg irritererer mig over det. "altså mor- jeg kunne da ikke gøre for det. "
kan ikke rigtig huske flere lige nu.
Men når hun rigtig leger med Emil så skal jeg love for at blir sat på plads, og hun siger tingene ordret som vi siger det til ham eller hende.
Blir nogen gange helt forskrækket over at høre mine egne ord i hendes mund. Og tænker, jeg skal ha ændret mine ord lidt.

Anmeld

18. august 2009

Annette

Tina jeg kan godt høre hvem der har bukserne på hjemme hos jer... :0)
Og det er ikke forældrene, hahahaha

Det er sjovt når de kommer med nogle sætninger, som man bare ikke troede de kunne, men de hører godt nok mere end man tror ;0)

Knus Annette

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

jo jo den kører også herhjemme.

Ea siger også sådanne ting..  fx siger hun hvis hun kommer til at gøre noget uheldigt og jeg irritererer mig over det. "altså mor- jeg kunne da ikke gøre for det. "
kan ikke rigtig huske flere lige nu.
Men når hun rigtig leger med Emil så skal jeg love for at blir sat på plads, og hun siger tingene ordret som vi siger det til ham eller hende.
Blir nogen gange helt forskrækket over at høre mine egne ord i hendes mund. Og tænker, jeg skal ha ændret mine ord lidt.

Jeps! Tænker også tit på hvor dælen hun har det fra, noget af det hun siger.... Men kan godt se hun har lange ører når vi snakker ;-)

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Annette skriver:

Tina jeg kan godt høre hvem der har bukserne på hjemme hos jer... :0)
Og det er ikke forældrene, hahahaha

Det er sjovt når de kommer med nogle sætninger, som man bare ikke troede de kunne, men de hører godt nok mere end man tror ;0)

Knus Annette

Ha ha, nej Thomas og jeg har da vist ikke meget at sige herhjemme;-)

Anmeld

18. august 2009

Heidimed lea

haha kloge filuca, hvor er hun skøn.              skulle i på ferie nu????
                      knuser Heidi

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Yes, imorgen

GLÆÆÆÆÆDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.