OMG jeg er gravid igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
8 svar
3 synes godt om
19. august 2014

Anonym trådstarter

Har lige brug for at være anonym.

Fandt igår ud af jeg var gravid, tog en test mest for at så kunne jeg være sikker på jeg ikke var, men ups 2 streger.

Jeg stor tudede hele dagen igår og rystede i 1 1/2 time efter jeg fandt ud af det. Er virkelig i chok.

Jeg skal til gynækolog idag kl 14 for at få svar på en masse spørgsmål og finde ud af hvor langt jeg er. Tror selv jeg er 5+6 idag.

Det skal lige siges jeg har en søn på 6 1/2 mdr. og føler det er uansvarligt at få et barn allerede, han er jo så lille og da slet ikke klar til at være storebror...

Men vi havde jo alligevel planer om at begynde afprøve igen om ca 1 år så vi er vist blevet enige om at beholde barnet og tage det sure med det søde.

Så jeg skal være mor til pseudotvillinger

Så nu skal vi finde et nyt sted at bo, da ci bestemt ikke har plads til en ekstra ny her og nok mest at vi bor på 5 sal uden elevator og ved godt nok ikke hvordan jeg skal komme op med 2 små..

Gode råd og hvad man ikke kan leve uden når man skal have pseudotvillinger bliver modtaget med kyshånd.

Jeg ønsker bestemt ikke at blive nedgjort eller få nedladende svar da jeg syntes det er hårdt nok i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Fandt igår ud af jeg var gravid, tog en test mest for at så kunne jeg være sikker på jeg ikke var, men ups 2 streger.

Jeg stor tudede hele dagen igår og rystede i 1 1/2 time efter jeg fandt ud af det. Er virkelig i chok.

Jeg skal til gynækolog idag kl 14 for at få svar på en masse spørgsmål og finde ud af hvor langt jeg er. Tror selv jeg er 5+6 idag.

Det skal lige siges jeg har en søn på 6 1/2 mdr. og føler det er uansvarligt at få et barn allerede, han er jo så lille og da slet ikke klar til at være storebror...

Men vi havde jo alligevel planer om at begynde afprøve igen om ca 1 år så vi er vist blevet enige om at beholde barnet og tage det sure med det søde.

Så nu skal vi finde et nyt sted at bo, da ci bestemt ikke har plads til en ekstra ny her og nok mest at vi bor på 5 sal uden elevator og ved godt nok ikke hvordan jeg skal komme op med 2 små..

Gode råd og hvad man ikke kan leve uden når man skal have pseudotvillinger bliver modtaget med kyshånd.

Jeg ønsker bestemt ikke at blive nedgjort eller få nedladende svar da jeg syntes det er hårdt nok i forvejen.

Det er da bare dejligt at du kan få børnene så tæt op og ned af hinanden. De kommer jo kun til at få så meget gavn af hinanden når de bliver lidt større

tillykke med graviditeten 

Anmeld

19. august 2014

Mamacita til 2 piger

Børn kommer når børn vil! Man kan ikke planlægge det.. Og jeg er sikker på at det nok skal gå, de får så meget glæde af hinanden når de bliver større.

Min veninde har børn med 17 mdr. mellemrum. Det var hårdt da de var små (også fordi de kun sov 15 min ad gangen begge to indtil de blev 2-3 år!!) men nu hvor de er 3 og 4 så har de SÅ meget glæde af hinanden og det er så fantastisk meget nemmere end kun at have 1 barn, som gerne vil underholdes af sin mor og far - ville ønske jeg selv havde fået to i rap så de havde en legekammerat.

Så held og lykke - og ikke mindst tillykke!!! Er sikker på at det nok skal gå..

Anmeld

19. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke, er sikker på at det nok ska blive rigtig godt! Vh stine

Anmeld

19. august 2014

Lukas&Liam<3

Vi har 13 måneder mellem vores, de er nu 6 måneder og 19 måneder..

jeg synes det er helt fantastisk, den store har været glad for den lille fra start, og nu går den store og finder legetøj til ham, henter sutten konstant, kysser, krammer, og aer ham. Det er så sødt!

Og den lille er helt optaget af når han leger, og den store sidder glædeligt ved siden af ham og leger

Det er hårdt, men hvornår er det ikke det med 2 børn?

Anmeld

19. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Ikke være ked af det! Sådan noget sker jo! Og nu da det er sket, så håber jeg da i kan begynde at glæde jer når det værste chok har lagt sig. Jeg ville heller ikke ligefrem vælge pseudotvillinger, men jeg er helt sikker på at i ikke ville have det anderledes når den lille ny er der og nu er den jo på vej 

Har desværre ikke lige et godt råd, måske bortset fra at en tvillingvogn af en slags nok vil være en god ide.

Og hvis i kommer til at mangle tøj, legetøj og udstyr mv. (det er jo ikke sikkert den lille kan arve for på et tidspunkt vil de nok være næsten lige store) så må i råbe højt, feks. på baby.dk og så er jeg sikker på der er nogen der har noget de kan undvære.

Tag en dag ad gangen og gå ikke i panik! Det skal nok blive rigtigt godt.

Anmeld

19. august 2014

Kay

stort tillykke med graviditeten  

min faster fik min fætter og kusine med ret kort i mellem... og jeg husker de elskede en søskende vogn hvor ryggene kunne ligges ned seperat, og der var seperat faskærmning i mellem so den store ikke sad og pillede den lille i øjnene osv. når den lille skulle sove... 

så det er nok mit bedste råd  

Anmeld

19. august 2014

Hvem?

Tillykke, det bli'r vildt, hårdt, fantastisk og mega fedt!
Jeg er selv mor til 3, hvoraf de to "store" er der kun knap 11 måneder imellem - de er nu 3,5 år og 4 år (Ja, de er endda fra samme årstal ) og de har så fantastisk meget glæde af hinanden, nu har vi fået en mere der på nuværende tidspunkt er 1 år, og alle 3 har en så stor glæde af hinanden, MEN det er hårdt arbejde, men hold nu op, jeg gjorde det gerne igen <3

(PS. en tvillingeklapvogn er GULD)

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i søde allesammen

De kunne ikke se hvor langt jeg var så fik taget Bp og skal have taget nye på torsdag også en scanning om 1 uge.

Det var en medicin stud. jeg kom ind til så hun kunne ikke svare mig på mine spørgsmål ang fødsel.

Nu går jagen ind på ny bolig og at få lagt nyt buget og få det hele til at gå op.

Frygte lidt at skulle fortælle det til min chef - ved hun glæder sig til jeg kommer tilbage og kan afhjælpe hende med en masse.

Hun har endda tilbudt mig en ny stilling med højere løn når jeg kommer tilbage fra barsel..... hvordan siger man så lige ja tak til det og forresten så er jeg gravid IGEN?

Puha, men i det mindste er min mor meget positiv (var hun ikke ved den første - nok mest ligeglad) så det er skønt

Nøj det bliver noget af en omvæltningen for os....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.