Har lige brug for at være anonym.
Fandt igår ud af jeg var gravid, tog en test mest for at så kunne jeg være sikker på jeg ikke var, men ups 2 streger.
Jeg stor tudede hele dagen igår og rystede i 1 1/2 time efter jeg fandt ud af det. Er virkelig i chok.
Jeg skal til gynækolog idag kl 14 for at få svar på en masse spørgsmål og finde ud af hvor langt jeg er. Tror selv jeg er 5+6 idag.
Det skal lige siges jeg har en søn på 6 1/2 mdr. og føler det er uansvarligt at få et barn allerede, han er jo så lille og da slet ikke klar til at være storebror...
Men vi havde jo alligevel planer om at begynde afprøve igen om ca 1 år så vi er vist blevet enige om at beholde barnet og tage det sure med det søde.
Så jeg skal være mor til pseudotvillinger

Så nu skal vi finde et nyt sted at bo, da ci bestemt ikke har plads til en ekstra ny her og nok mest at vi bor på 5 sal uden elevator og ved godt nok ikke hvordan jeg skal komme op med 2 små..
Gode råd og hvad man ikke kan leve uden når man skal have pseudotvillinger bliver modtaget med kyshånd.
Jeg ønsker bestemt ikke at blive nedgjort eller få nedladende svar da jeg syntes det er hårdt nok i forvejen.
Anmeld