Anonym skriver:
Jeg har i dag måttet ringe mig syg på jobbet grundet opkast og kvalme :'-( Det er et nyt job (1/7) og jeg er virkelig glad for det. Men er så nervøs for at de ikke vil have mig mere.
Jeg har kastet op det meste af natten. Bare da jeg ringede mig syg kunne jeg ikke afholde mig fra at kaste op.
Det er ikke sjovt.... Kvalmen har varet siden 3+3 og er i dag 9+0
Jeg kan ikke mere.... Jeg vil bare gerne være glad for min graviditet og kunne glæde mig over omstændighederne.... Men det er sgu ikke nemt
Sorry, trængte bare til at komme ud med det
Årh hvor kan jeg bare huske hvordan det var. I min første graviditet havde jeg kronisk kvalme, men kastede ikke op. I min anden graviditet, kastede jeg op indtil den dag han blev født - 9 mdr. Hver dag.
Jeg ved godt at det ikke er det, som du ønsker at høre, men jeg kan trøste dig med, at når du har det lille pus i hånden, så er graviditeten glemt

På trods af to ekstremt hårde graviditeter med kvalme, opkast, tidlig bækkenløsning og stadige komplikation, at jeg skulle stikke mig i maven med medicin hver dag, let svangerskabsforgiftning og én fødsel, som bare ikke fungerede, så overvejer vi alligevel en treer her
Anmeld