Min mave i uge 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.719 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Nanna1985

Det her bliver nok det sidste mavebilled af tykke maven

idag skal vi til vægtscanning og ha af vide hvad dag i denne uge her, jeg skal sættes igang, da lille pigen vejer rimelig godt allerede

Vægten siger + de 22 kilo  Glæder mig til vores smukke prinsesse pige Mercedes kommer ud til os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

NaFe

Ihhhh vor er det en dejlig rund stor mave du har....såååå fint altså....

Anmeld

18. august 2009

Nanna1985

Tusind tak

En lille update.. Vægtscanningen gik super godt og lille pigen vejer 3433 G, så hun er fiiiin stor basse pige  Hun stor trives inden i mavsen og hygger sig rigtigt..
Lægen ringer i morgen og giver os dagen, på hvornår jeg skal sættes igang.. Det kunne han desværre ikk gøre idag, da han skal snakke med de andre læger og de skal være enige, netop fordi jeg har 14 dage til terminen endnu.. Så vi må vente endnu 1 døgn, før vi får dagen af vide.. ØV BØV..
Men nu kan vi da se en ende på det JUBII  

Anmeld

19. august 2009

Ox.

Nanna1985 skriver:

Det her bliver nok det sidste mavebilled af tykke maven

idag skal vi til vægtscanning og ha af vide hvad dag i denne uge her, jeg skal sættes igang, da lille pigen vejer rimelig godt allerede

Vægten siger + de 22 kilo  Glæder mig til vores smukke prinsesse pige Mercedes kommer ud til os

Uhh så er det tæt på!
Hvor spændende!

Anmeld

19. august 2009

Nanna1985

SussieOx skriver:

Uhh så er det tæt på!
Hvor spændende!

Ja Vi er mega SPÆNDTE

Tillykke med din smukke prinsesse pige  Hvor er hun skøøøøn

Anmeld

19. august 2009

Betina88

Hvor er du fin ..

Hvor meget vejer Mercedes ?

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

Betina88 skriver:

Hvor er du fin ..

Hvor meget vejer Mercedes ?

Vi var til vægtscanning I Tirsdag og der vejede hun 3433 G, så jeg er glad for jeg ikk skal gå til termin og muligvis gå over, hvilket jo man tit gør  Så ville hun veje LANGT over de 4000 G AV AV

Anmeld

20. august 2009

petersmor

Nanna1985 skriver:

Vi var til vægtscanning I Tirsdag og der vejede hun 3433 G, så jeg er glad for jeg ikk skal gå til termin og muligvis gå over, hvilket jo man tit gør  Så ville hun veje LANGT over de 4000 G AV AV

Hejsa.
Har du fået en tid???

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

petersmor skriver:

Hejsa.
Har du fået en tid???

Nej han skulle ha ringet igår, det gjorde den læge så ikk og han har stadigvæk ikk ringet endnu  Jeg er så VRED..!! Det er SÅ for DÅRLIGT..!!

Anmeld

20. august 2009

sabi1979

Sikke en flot rund mave du har

Og alt for dårligt af lægen at han ikke har ringet, jeg kan godt forstå at du er rasende

Knus Sabrina  39+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.