Mavsen - uge 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2009

copt

Hej,

Har fået taget nogle fantastiske billeder af mavsen - af en super god fotograf. se evt. mere på mmwfoto.dk. Han kom hjem til os selv med al udstyret - så det var trygt og kæresten kunne jo lige kigge med og godkende billederne der blev taget. Når tøsen kommer ud til os skal han klart forbi igen og tage et par snapshots. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Nanna1985

Smukke mavebilleder af maven

Anmeld

18. august 2009

Isabeau

copt skriver:

Hej,

Har fået taget nogle fantastiske billeder af mavsen - af en super god fotograf. se evt. mere på mmwfoto.dk. Han kom hjem til os selv med al udstyret - så det var trygt og kæresten kunne jo lige kigge med og godkende billederne der blev taget. Når tøsen kommer ud til os skal han klart forbi igen og tage et par snapshots. 

Hvor er de flotte. Jeg skal selv til fotograf idag, glæder mig lidt - havde planer om selv samme slags, du har fået taget. Sort/hvid billeder og i undertøj.

Var han dyr? 

Anmeld

18. august 2009

copt

Hej,

Nixen - vi gav 500,-
Der blev taget omkring 80 billeder hvoraf der blev 15 gode. Vi fik dem på en cd og så skal de bare fremkaldes. Det kan man få gjort hos Bingofoto. Jeg har undersøgt at det største som disse billeder kan laves i er A3 størrelse og det koster kr. 80,- og almindelige billeder koster 3,50. Så de er da til at betale. Havde ellers tidligere overvejet dyrere løsninger hvor det kostede fra 1.500,-  - det synes jeg bare var for dyrt!  Jeg vil klart anbefale ham til hver en tid.

Jeg fik taget både med og uden bh. Både siddende og stående - og kæresten er skam også blevet fotograferet. :-) Det eneste jeg glemte var at få et billede hvor jeg kigger ned på maven, så det ville jeg huske hvis jeg var dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.