Vi var til nakkefoldsscanning i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
10 svar
24 synes godt om
18. august 2014

Havfruen

Og det gik bare så godt! 

Blev scannet af en virkelig rar og dygtig dame, der startede med at gennemgå alt det hun skulle undersøge. 

Hun startede med at vise os det bankende hjerte  Pyha, så løb tårerne bare ned af mine kinder. Var så glad og så lettet!

Vi så at der var væske mavesækken, så den kan finde ud af at drikke, at der var væske i blæren, så den del også fungerer. To arme med en hånd på hver, og to ben med en fod på hver. Hjernen var som dem skulle være, og hun viste os et tydeligt næseben. 

Rejen var ikk helt samarbejdsvillig da hun skulle måle nakkefolden, og hun brugte lang tid for at få et ordentligt billede. Det lykkedes til sidst og hendes udregninger gav os tallet 3200 

Det var en super god oplevelse i dag og vi er bare så enormt glade herhjemme. Også min 5 årige datter, der idag har fået den store nyhed at hun skal være storesøster 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Cat93

Stort tillykke

Anmeld

18. august 2014

Havfruen

Cat93 skriver:

Stort tillykke

Tak 

Anmeld

18. august 2014

anonym10101

Havfruen skriver:

Og det gik bare så godt! 

Blev scannet af en virkelig rar og dygtig dame, der startede med at gennemgå alt det hun skulle undersøge. 

Hun startede med at vise os det bankende hjerte  Pyha, så løb tårerne bare ned af mine kinder. Var så glad og så lettet!

Vi så at der var væske mavesækken, så den kan finde ud af at drikke, at der var væske i blæren, så den del også fungerer. To arme med en hånd på hver, og to ben med en fod på hver. Hjernen var som dem skulle være, og hun viste os et tydeligt næseben. 

Rejen var ikk helt samarbejdsvillig da hun skulle måle nakkefolden, og hun brugte lang tid for at få et ordentligt billede. Det lykkedes til sidst og hendes udregninger gav os tallet 3200 

Det var en super god oplevelse i dag og vi er bare så enormt glade herhjemme. Også min 5 årige datter, der idag har fået den store nyhed at hun skal være storesøster 

Hvor dejligt, tillykke !

Anmeld

18. august 2014

Havfruen

Ammehjerne skriver:

Hvor dejligt, tillykke !

Tusind tak 

Anmeld

18. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Hvor langt er du henne ? 

Anmeld

19. august 2014

Havfruen

Louise-Nicki-buddi skriver:

Hvor langt er du henne ? 

13+3 i dag

Anmeld

19. august 2014

Babydrøm

Havfruen skriver:

Og det gik bare så godt! 

Stort tillykke

Anmeld

19. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Uuuh jeg er  13+1på fredag og der skal jeg til nf glæder mig os heeeeelt vildt , 

Og tillykke med det fine resultat 

Sprugte i om kønnet eller kunne de ikke Se det endnu ? 

Anmeld

19. august 2014

Havfruen

Babydrøm skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.