Lars er rejst sin vej, og ungerne er umulige!! Oh my god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Rasmine

Fårk for en nat/morgen. 2.30 vågnede Rasmus med et skrig, ind og stikke ham sutten og give ham dynen på. 3.15 ringede Lars vækkeur, han rejser til USA idag. 4.00 blev jeg kysset farvel. 4.45 vågnede Rasmus og lagde en kæmpe dej til mor. Og ville IKKE sove igen. 5.45 kom Mille ind og var morgensur. 6.45 sked Rasmus BIG TIME igen, helt op ad ryggen, body'en var smurt totalt ind i lort! Og nu skal jeg i skole. FÅK, FÅK, FÅK, for en uge det tegner til at blive. Andre hvis unger skider helt vildt? Rasmus kan levere 2-3 gange OM DAGEN! Synes da ikke tigerspringsbibelen nævner noget om så meget lort??? Mette - helt grå, og med KÆMPE poser, under øjnene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

Niels skider også en del i tiden. Jeg tror han er ved at ligge an til at få tænder igen. For når alt er som det skal være skider han kun en gang om dagen.

Øv for en nat til dig. Håber da det bliver bedre for dig ellers kan jeg da godt se det bliver en rigtig lang uge. Så må vi komme og aflaste dig lidt :)

Joan

Anmeld

28. marts 2008

Loggidut

aj bacon for pokker, tror du ikke det er noget med alle de mennesker der har været hos jer, og så kan de måske mærke at Lars skal afsted?

ja det med dejen, den blander jeg mig uden om, jeg har egentlig ikke rigtig tal på hvor mange gange om dagen tif levere...måske et par stykker...hmmmm, er sgu ikke sikker.

well, jeg håber nu at din dag bliver bedre...og kom så hjem og hold weekend med vi andre nørder....jubiii, jeg skal banke min søn i matador...så kan han lær det

Anmeld

28. marts 2008

ka li ja

hahahahahahahahahaha bacon din grønlænder!!!!!!!

nej sikke da en morgen! for helvede da!
arthur har indtil hans tænder var kommet godt frem,skidt maaaange gange om dagen 2-3 gange kunne ikke gøre det!
så kunne det være derfor drengen skider?

og du kan sgu sagtens klarer en uge som alene mor, du er bare for forvent;)

du må snige dig til en morfar inden du henter unger... er det ikke noget med at de skal hentes seeeent om fredagen;):D

Anmeld

28. marts 2008

Kaufie

Her kommer der altså også en ladning flere gange i døgnet. Heldigvis ikke om natten (nu kommer den sikkert i nat fordi jeg lige har skrevet det - så er jeg selv ude om det!)

Som regel holder William en pause midt under måltidet, hvor han bare sidder og brager på stolen - så er der plads til lidt mere mad bagefter.....

Sådan har det været siden han kom over på fast føde - og han har da fået 4 tænder - men jeg synes ikke de har haft nogen indvirkning på hans afføring.

Mette, der i øvrigt har stor respekt for dem, der klarer hverdagen alene med ungerne - det er jeg slet ikke klar til endnu....

Anmeld

28. marts 2008

ivfmarie

Jeg syns fandme at Malte skider hver eneste gang han bliver sat ved bordet.
"værsgo og spis" og vupti, så er han højrød i hovedet og lyder som en hval i fødsel :@
Og for lissom at få det til at "glide" så læner han sig fremad, og så har vi netop ryg/body problemet +o( Og det er bare øv bøv midt i maden!!

Anmeld

28. marts 2008

Juniors mor

Julie kan også nemt skide 5-6 gange om dagen og sådan har det været de sidste ca 3 uger - førhen var det bare en enkelt gang....! Og den er helt sikker når hun spiser - når hun begynder at stønne og bliver rød i hovedet hiver jeg hende op og stå, så slipper vi for det meste for, at det glider op på ryggen og bodyen +o(

Helle -der håber du får en god uge som alenemor - har netop været igennem det samme selv. Først var manden i USA 4 dage så hjemme i 2 dage og igen i USA i 10 dage - pyhaa....

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

Oh lord!!

Sikke en start!!
Håber sgu at de giver dig en chance her til aften ellers bliver det sgu one hell af en aften!

Håber du overlever!

Trine - Der kun havde skide-bebs mens hun var syg!

Anmeld

28. marts 2008

birgittemarie

Her aflastes tarmen også adskillige gange i døgnet for tiden og oh my endnu mere god, jeg er træt af at skifte de bleer!! Gør det absolut ikke bedre, at de er af stof, så jeg skal stå og skylle dem i toilettet +o( God idé, jeg fik der.

Nova Maria har jo så en tand på vej nu, så jeg går ud fra, at det er det, der nager systemet, men hun er nu også blevet snoskforkølet, nu endelig bukket under for husbonds virus, så vær I glade for, at vi ikke var med i går.
Husbond til gengæld er ved at være på højkant igen. Går i hvert fald lige nu snøftende rundt ude i køkkenet og varmer boller, så det er gode tegn i forhold til syg baby, for jeg er godt nok ved at være multiflad efter næsten en uge som alenemor med to børn.

Håber, du får en nogenlunde god tid med glade raske børn, mens mand er i USA (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.