Har meldt mig syg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Dictes mor

Jeg troede, at jeg måske var heldig at slippe for særlig meget kvalme, men hold da op. Igår kom det, og jeg kastede op hele formiddagen... Øv og det er det samme idag. Jeg håber at det går over hurtigt. Jrg hader at melde mig syg, men der er jo ikke noget valg. Jeg kan jo ikke arbejde, når jeg har det sådan.  Det er vildt, jeg har ikke prøvet kvalme som det her før, det er så pludseligt og kraftigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Vingummien

1 positiv ting ved det er at kvalme er et godt tegn når man er gravid.... Sørgeligt ikke og sikke det trøstede ikke

Håber du finder ud af noget ved lægen, så du kan få det lidt væk eller lignende, er ikke rart. Kender det alt for godt selv, ved mig varede det faktisk det meste af graviditeten, og ved de fleste er det de første 3 mdr.

Anmeld

18. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg troede, at jeg måske var heldig at slippe for særlig meget kvalme, men hold da op. Igår kom det, og jeg kastede op hele formiddagen... Øv og det er det samme idag. Jeg håber at det går over hurtigt. Jrg hader at melde mig syg, men der er jo ikke noget valg. Jeg kan jo ikke arbejde, når jeg har det sådan.  Det er vildt, jeg har ikke prøvet kvalme som det her før, det er så pludseligt og kraftigt.

Øh nej da, den kvalme er bare så dræbende

Men prøv at se Karo indlæg mht the og graviditetskvalme. Måske det også kan hjælpe dig.

Anmeld

18. august 2009

Dictes mor

Det vil jeg lige se på. Jeg har lige snakket med lægen. Jeg skal derind imorgen kl 14 og have tjekket blodtryk og blodprocent mv. Så må vi se, men så er jeg nødt til at melde mig syg imorgen også, ellers kan jeg jo ikke komme til lægen. Det er bare mest min samvittighed. Jeg har det så skidt med at melde mig syg. Især når jeg får det bedre i løbet af dagen. Til gengæld ved jeg også bare, at jeg bliver noget så skidt, hvis jeg tager på arbejde. Når jeg har været afsted så går jeg direkte i seng når jeg kommer hjem, fordi jeg får det så skidt.

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

sikke noget skidt søde..... prøv de der sea-band.... de tager ikke det hele men his du bare kunne få det en my bedre ville det være godt :0) ved din arb. plads at du er gravid? for så har du faktisk ret til at tage til alle undersøgelser og alligevel være på arb. altså på den måde at du går og kommer tilbage :0)

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Majastina skriver:

Det vil jeg lige se på. Jeg har lige snakket med lægen. Jeg skal derind imorgen kl 14 og have tjekket blodtryk og blodprocent mv. Så må vi se, men så er jeg nødt til at melde mig syg imorgen også, ellers kan jeg jo ikke komme til lægen. Det er bare mest min samvittighed. Jeg har det så skidt med at melde mig syg. Især når jeg får det bedre i løbet af dagen. Til gengæld ved jeg også bare, at jeg bliver noget så skidt, hvis jeg tager på arbejde. Når jeg har været afsted så går jeg direkte i seng når jeg kommer hjem, fordi jeg får det så skidt.

Men husk at man ikke må drikke alt for meget kaffe og the....

Nogle bliver osse hjulpet af søsyge armbånd... Har ikke selv prøvet det, men har læst om nogen som synes de hjalp... Men det er jo en jungle, at finde ud af lige præcis hvad der virker for en...

Håber du finder et eller andet der kan hjælpe mod kvalmen.

Anmeld

18. august 2009

Vinker

Puuuuh dumme dumme kvalme  Husker den alt for tydeligt! Husker hvordan jeg var ude og kaste op på toilettet og måtte gå smilende ind i butikken igen som om intet var sket .....

Håber du snart er over det igen for man kan bare intet når det er så slemt....

God bedring bette pus

Anmeld

18. august 2009

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

sikke noget skidt søde..... prøv de der sea-band.... de tager ikke det hele men his du bare kunne få det en my bedre ville det være godt :0) ved din arb. plads at du er gravid? for så har du faktisk ret til at tage til alle undersøgelser og alligevel være på arb. altså på den måde at du går og kommer tilbage :0)

Det ville jeg også gøre, hvis det kunne lade sig gøre, men jeg har en køretur på 1 time og et kvarter til arbejde, så det passer ikke så godt med de læge undersøgelser, desværre.

Jeg tror, at jeg vil prøve de der armbånd.

men ellers må jeg jo bare lige holde ud lidt endnu, det skal nok gå over.
Det er jo et godt tegn, for der sker vist virkelig noget i maven for tiden, den må bare vokse og vokse. Jeg kan godt synes, at det er lidt svært at vente til næste scanning, det glæder jeg mig jo rigtig meget til.

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Det ville jeg også gøre, hvis det kunne lade sig gøre, men jeg har en køretur på 1 time og et kvarter til arbejde, så det passer ikke så godt med de læge undersøgelser, desværre.

Jeg tror, at jeg vil prøve de der armbånd.

men ellers må jeg jo bare lige holde ud lidt endnu, det skal nok gå over.
Det er jo et godt tegn, for der sker vist virkelig noget i maven for tiden, den må bare vokse og vokse. Jeg kan godt synes, at det er lidt svært at vente til næste scanning, det glæder jeg mig jo rigtig meget til.

ja der er jo ingen der rigtig ved præcis hvorfor man får kvalmen :0) men de mener at det kan hænge sammen med meget høje doser af hormon :0) og det er jo godt i det her tilfælde!

håber altså du får det bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.