Vandigt udflåd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er det normalt at have det under graviditeten? Jeg er 16+5 idag og kan bare mærke når det løber ud af mig  Det er som vand og man skulle næsten tro at jeg havde tisset en smule i bukserne når man ser det i trusserne for det er en stor plamage. Andre gange har jeg ganske almindeligt udflåd og andre gange er det som vand. 

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Sheenalarsen

Følger lige med  

Anmeld

18. august 2014

Sunsmile

Omsorgsgiver skriver:

Er det normalt at have det under graviditeten? Jeg er 16+5 idag og kan bare mærke når det løber ud af mig  Det er som vand og man skulle næsten tro at jeg havde tisset en smule i bukserne når man ser det i trusserne for det er en stor plamage. Andre gange har jeg ganske almindeligt udflåd og andre gange er det som vand. 

Er det normalt?

Jeg ved ikke om det er normalt, men det gjorde jeg også et par dage tror også det var omkring uge 16, jeg har ikke fejlet noget og alt har været som det skulle under graviditeten. Så tror ikke det er noget farligt, kun hvis det siver ud hele tiden, så skal du kontakte lægen eller fødestedet.

Anmeld

18. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Sunsmile skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt, men det gjorde jeg også et par dage tror også det var omkring uge 16, jeg har ikke fejlet noget og alt har været som det skulle under graviditeten. Så tror ikke det er noget farligt, kun hvis det siver ud hele tiden, så skal du kontakte lægen eller fødestedet.

Ok. Det gør det kun den ene gang og så kan det komme senere altså mange dage efter igen. Ellers er der ikke noget.

Anmeld

18. august 2014

Sunsmile

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Det gør det kun den ene gang og så kan det komme senere altså mange dage efter igen. Ellers er der ikke noget.

Så tror jeg godt du kan ta det med ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.